فرمانده ناجا اقدام اخیر امارات را محكوم كرد

عکس خبري -فرمانده ناجا اقدام اخير امارات را محکوم کرد

فرمانده نیروی انتظامی با محكوم كردن اقدام اخیر امارات در به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، گفت: نیروی انتظامی از پیشگامان خدمت به مردم است.

به گزارش نما، سردار حسین اشتری، در بخش دوم سخنرانی خود در گردهمایی سراسری فرماندهان، رؤسا و معاونان ناجا (نشست فصلی-ویدئو کنفرانسی) اظهار داشت: خداوند را شاکریم که امروز فرصتی شد تا بار دیگر در خدمت فرماندهان، رؤسا و معاونان ناجا باشیم تا ضمن مروری بر اقدامات و عملکرد خود از ابتدای سال تاکنون، برنامه‌های پیش رو را تبیین نمائیم و آماده‌تر از گذشته در مسیر تحقق اهداف حرکت کنیم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور افزود: در این ایام علاوه بر انجام وظایف ذاتی و قانونی خود، به کمک نیروهای امدادی و بهداشتی کشور شتافتیم و ان شاء الله در همراهی با مجموعه درمانی کشور تا پایان این ویروس منحوس خواهیم بود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه علیرغم شیوع ویروس کرونا در کشور، مأموریت‌های پلیس تعطیل نشد ادامه داد: در این ایام رزمایش و مأموریت هایمان را با قدرت و توان بیشتری دنبال کردیم به طوری که برخی از نیروها در جریان اجرای مأموریت‌ها به این ویروس مبتلا شده و جان خود را از دست داده و به فیض شهادت نائل آمدند.

وی با قدردانی از مدافعان سلامت و گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای عرصه صیانت از سلامت و امنیت کشور خاطر نشان کرد: برای همه بیماران به ویژه همکارانی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند آرزوی شفای عاجل داریم.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام اخیر دولت امارات در ارتباط با رژیم جعلی، کودک کش و غاصب اسرائیل تصریح کرد: این حرکت امارات را محکوم می‌کنیم؛ آمریکا و اسرائیل با چنین اقداماتی به دنبال این هستند که در منطقه حضور بیشتری داشته باشند و به نوعی مسلمانان را تحت فشار قرار دهند و قطعاً باید بدانند که راه به جایی نخواهند برد.

سردار اشتری ادامه داد: در آستانه چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس هستیم و باید بگویم مردم ثابت کردند همانگونه که در اوایل انقلاب با تمام توان پای کار بودند، امروز هم پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند.

رئیس پلیس کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی هستیم، ادامه داد: به دلیل همزمانی هفته ناجا با ماه محرم و صفر، تصمیم بر آن شد که برنامه‌های هفته نیروی انتظامی سال جاری نسبت به سنوات گذشته، اندکی با تأخیر اجرایی شود در هر حال؛ هفته نیروی انتظامی را فرصت مغتنمی برای خدمت مضاعف به مردم می‌دانیم و قطعاً برنامه‌های این هفته را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دنبال می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی از پیشگامان خدمت به مردم است، خاطر نشان کرد: اقتدار توأم با رأفت بایستی رویکرد نیروهای پلیس باشد و ان شاء الله مأموریت هایمان، مقتدرانه، مدبرانه و هوشمندانه دنبال و اجرایی می‌کنیم تا بهترین و بیشترین خدمات را به مردم عزیز و ولایی ارائه دهیم.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تعامل بیش از پیش با قوه قضائیه و مقننه تاکید کرد و گفت: تعامل با قوای سه گانه می‌تواند به ارتقا نظم و امنیت در کشور منتج شود بنابراین باید از همه ظرفیت‌ها در راستای توسعه خدمات به مردم بهره ببریم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز در مسیر رشد و پویایی است، تصریح کرد: همه با هم تلاش کنیم که به هدف گذاری‌هایمان در طرح تحول ناجا به ویژه در فرآیند هوشمندسازی پلیس برسیم.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۶/۲۶

اخبار مرتبط