حاشیه‌سازی جریان خاص برای مجلس

عکس خبري -حاشيه‌سازي جريان خاص براي مجلس

شرح ماجرای جدید ایجاد شده برای مجلس از این قرار است كه طی روز‌های گذشته به هر نماینده مجلس كه متقاضی دریافت ماشین بوده است یك ماشین دنا پلاس توربو دنده اتومات تحویل داده شده است.

این روزها مجلس هر تصمیم یا عملی انجام می دهد در صدر اخبار قرار می گیرد و مجلس توسط عده ای خاص زیر ذره بین قرار گرفته و اخبار مرتبط با آن به سوی حاشیه رانده می شود
شرح ماجرای جدید ایجاد شده برای مجلس از این قرار است که طی روز‌های گذشته به هر نماینده مجلس که متقاضی دریافت ماشین بوده است یک ماشین دنا پلاس توربو دنده اتومات تحویل داده شده است.
از کسانی که اصل موضوعات کشور را رها کرده و به دنبال ایجاد حاشیه هستند می پرسم آیا واقعا در مجلس های پیشین نمایندگان مجلس همانند سایر کارگزاران نظام از تسهیلاتی مثل خودرو استفاده نمی کردند؟ فراهم کردن بعضی از امکانات برای نمایندگان اقدامی بوده که در همه ی دوره ها تکرار می شود و البته این امکانات برای انجام وظایف نمایندگی در اختیار آن ها قرار می گیرد. به همین دلیل آیا کسی خبر دارد که وضعیت مسکن و خودروی نمایندگان ادوار گذشته مجلس چگونه تأمین شده است؟ در پاسخ به این پرسش هر چه ذهنمان را واکاوی کنیم به جوابی نمیرسیم چرا که اساسا در ایام گذشته چنین بحث هایی مطرح نشده است و خودرویی که نمایندگان با آن در جلسات شرکت کرده و به حوزه انتخابیه شان سر بزنند امر دور از انتظاری نبود همانطور که استفاده سایر مسئولان از خودروهای دریافتیشان، هیچوقت باعث تعجب، نقد و جنجال افرینی نشده بود
تا اینجا همه چیز طبیعی است؛ اما اینکه نماینده اصلاح‌طلبی که خودش در دوره قبل از همه امکانات و تسهیلات مجلس استفاده کرده، حالا منتقد اقدام کنونی شده،اصلا طبیعی نیست و باید در نیست خیر و صداقت چنین افرادی شک کرد.
جریانی که چشم خود را بر روی ضرر 150 هزار میلیاردی وزیر نفت بخاطر حذف کارت سوخت بست و صدایش در نیامد حالا متعرض واگذاری خودرویی که در هر دوره مجلس، آن را برای نمایندگان فراهم می‌کرده، شده است، حتماً مغرضانه رفتار می‌کند و مقاصد دیگری در سر می‌پروراند.

۱۳۹۹/۷/۵

اخبار مرتبط