عضو سابق حزب كارگزاران در گفتگو با نما:

اصلاح طلبان برای بقای خود دولت را تخریب می كنند / اصلاح طلبان برای برون رفت از مشكلات به دولت برنامه ارائه دهند

عکس خبري -اصلاح طلبان براي بقاي خود دولت را تخريب مي کنند / اصلاح طلبان براي برون رفت از مشکلات به دولت برنامه ارائه دهند

عضو سابق حزب كارگزاران گفت: اصلاح طلبان زمانی برای پیروزی حسن روحانی در انتخابات سنگ تمام گذاشتند، اما امروز بعد از هفت سال كه دولت به اواخر عمر خود نزدیك می شود برای سهم خواهی و ماندن در قدرت، این دولت را تخریب می كنند و می گویند حسن روحانی فاقد برنامه است.

مرتضی سجادیان، عضو سابق حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با خبرنگار نما گفت: اصلاح طلبان که زمانی با احساسات مردم بازی کردند و از همین طریق برای حسن روحانی رأی جمع آوری کردند، امروز می گویند این دولت بی برنامه است؛ در صورتی که اینگونه اظهارنظرها بازی با افکار عمومی و توهین به شعور مردم محسوب می شود.

وی افزود: احزاب اصلاح طلب برای سهم خواهی از دولت از او حمایت کردند؛ لذا برای اینکه بقای آن ها در عرصه سیاست کشور و قدرت سیاسی ادامه بیابد به سمت تخریب دولت و فاصله گرفتن از او هستند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان این مطلب که جریان اصلاحات هیچ برنامه ای به دولت نداده است، اظهار داشت: واقعاً اگر اصلاح طلبان می گویند دولت برنامه ای برای برون رفت از شرایط کنونی ندارد، بهتر است خود اصلاح طلبان برنامه ارائه دهند و اگر دولت به این برنامه ها توجه نکرد، بهترین کار این بود که از همان ابتدا خود را کنار می کشیدند و اعلام برائت می کردند و آن موقع مردم و سایرین حرف های آن ها و انتقاداتشان نسبت به دولت را راحت تر می‌پذیرفتند.
سجادیان خاطرنشان کرد: متأسفانه اصلاح طلبان بعد از گذشت بیش از هفت سال از عمر دولت تازه یادشان افتاده که دولت برنامه ای برای حل مشکلات کشور ندارد و دولت نمی تواند کار کند و این عذر بدتر از گناه هست.

وی یادآور شد: در این هفت سال اصلاح طلبان باید مدام دولت را نقد می کردند و به او پیشنهادات و برنامه ارائه می کردند و اگر دولت به آن ها توجه نمی کرد، می توانستند از طریقه رسانه به مردم بگویند که دولت به هیچ برنامه ای عمل نمی کند و در این صورت بود که مردم باور می کردند، نیت اصلاح طلبان خیر است نه اینکه در یک سال پایانی عمر دولت نداشتن برنامه از سوی او را در بوق و کرنا کنند.

به گفته این تحلیلگر مسائل سیاسی؛ مردم به خوبی با دوگانگی رفتار سیاستمداران اصلاح طلب آشنا شده اند و مطمئناً به خوبی این رفتارها تحلیل خواهند کرد، پس اصلاح طلبان نمی توانند آن ها را فریب دهند.

۱۳۹۹/۷/۱۹

اخبار مرتبط