حقیقت پور در گفتگو با نما:

اصلاح‌طلبان نمی توانند كارنامه خود را از دولت جدا كنند

عکس خبري - اصلاح‌طلبان نمي توانند کارنامه خود را از دولت جدا کنند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان هرگز نباید صف خود را از صف دولت جدا بدانند؛ زیرا شكست یا موفقیت دولت به پای آن ها هم نوشته می‌شود.


منصور حقیقت پور، کارشناس مسائل سیاسی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما اظهار داشت: اصلاح طلبان برای رأی آوری حسن روحانی سنگ تمام گذاشتند و تمام شکست ها یا موفقیت های دولت تدبیر و امید به پای اصلاح طلبان هم نوشته می شود و نمی توانند خود را جدا از دولت فرض کنند؛ زیرا این جریان سیاسی نهایت تلاش خود را برای پیروزی حسن روحانی در دو انتخابات ریاست جمهوری 92 و 96 به کار گرفتند.
وی افزود: اصلاح طلبان بعد از هفت سال تازه متوجه شده اند که حسن روحانی گزینه مناسبی برای مقطع تاریخی کنونی نبوده؛ لذا فکر می کنند با اتهام زنی به دولت و تخریب او می توانند صفشان را از آن جدا کنند.
مشاور رئیس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر که مردم در مشکلات اساسی اعم از مشکلات اقتصادی و اجتماعی به سر می برند، انتظار پاسخگویی از دولت و جریان حامی را دارند، اما جریان اصلاحات پس از هفت سال می گوید دولت برنامه ای برای حل مشکلات ندارد که این نوع اظهار نظر موجب ناراحتی مردم خواهد بود.
حقیقت پور معتقد است که اصلاح طلبان نمی توانند صف خود را از صف دولت جدا کنند؛ زیرا هرگونه توفیق یا عدم توفیق دولت به پای اصلاح طلبان هم نوشته می شود.
وی تأکید کرد: اینکه اصلاح طلبان می گویند دولت راهکاری برای حل مشکلات ندارد اصلاً قابل پذیرش نیست؛ زیرا واقعاً اگر دولت راهکاری ندارد،خودِ اصلاح طلبان راهکار ارائه دهند، ولی اگر راهکار ارائه می دهند و دولت به آن ها گوش فرا نمی دهد کاملاً یک موضوع جداگانه محسوب می شود.
این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه گفت: البته شخصیت حسن روحانی به گونه ای است که خود را نیازمند دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات نیست و در این مدت کمترین همکاری را با دانشگاه ها و مراکز علمی و همچنین جریان های سیاسی داشته است.
حقیقت پور یادآور شد: به طور کلی حسن روحانی خود را بی نیاز از مشاوره ها می داند و فکر می کند به تنهایی می تواند جوابگوی همه مشکلات باشد.

۱۳۹۹/۷/۲۴

اخبار مرتبط