خلعتبری: سپاهان را چشم بسته انتخاب كردم/ نباید گفت نویدكیا بی تجربه است

عکس خبري -خلعتبري: سپاهان را چشم بسته انتخاب کردم/ نبايد گفت نويدکيا بي تجربه است

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: پیشنهاد سپاهان را چشم بسته قوبل كردم و هركس دیگری هم بود همین كار را می‌كرد.

به گزارش نما، محمدرضا خلعتبری در خصوص انتخاب تیم سپاهان اظهار داشت:‌ صحبت‌هایی با محرم نویدکیا انجام دادم و سپاهان را چشم بسته انتخاب کردم. هر کس دیگری هم باشد این پیشنهاد را قبول می‌کند. سپاهان واقعا باشگاه بزرگی است و از بازی کردن در این تیم لذت می‌برم. دو عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی با این تیم داشتم. روزهای خیلی خوبی را سپری کردم و فقط با این تفکر به این تیم آمدم که بتوانم آن روزهای خوب را تکرار کنم و ادامه بدهم.

خلعتبری تصریح کرد: این پیشنهاد را قبول کردم و به هیچ چیز دیگری هم فکر نکردم. چون یک فصل دیگر با شهرخودرو قرارداد داشتم با فرهاد حمیداوی مالک این باشگاه صحبت کردم. از او ممنون هستم که در این شرایط سخت رضایت‌نامه من را داد. با این که شهرخودرو به بازیکن احتیاج داشت اما حمیداوی به من کمک کرد که جدا شوم و به سپاهان بیایم. ضمن اینکه باید از هواداران تیم شهرخودرو تشکر کنم. آنها برای من سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم تیم محبوب‌شان یک فصل خیلی خوب را پشت سر بگذارد.

مهاجم سپاهان در مورد اینکه آیا این باشگاه مبلغی را برای صدور رضایت‌نامه‌اش پرداخت کرده،‌گفت: من مبلغی را بیشتر از قراردادم از حمیداوی گرفته بودم. البته این مبلغ زیاد نبود و سپاهان کمک کرد و آن را بابت رضایت‌نامه من پرداخت کرد.
وی در خصوص شرایط حال حاضر تیم سپاهان عنوان کرد: فقط چند روز است که به تیم اضافه شده‌ام و زیاد کار فنی انجام ندادم. فقط حدود 20 دقیقه در بازی دوستانه مقابل ذوب‌آهن بازی کردم اما با این حال تیم ما واقعا تیم گردن‌کلفتی است و خیلی مهره داریم. ان‌شاالله بتوانیم با این تیم نتایج قابل قبولی را در فصل جدید بگیریم. هواداران ما این شایستگی را دارند که امسال تیم‌شان را مدعی قهرمانی ببینند. کارمان امسال خیلی سخت است چون تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتور، فولاد، ذوب‌آهن و ... برای قهرمانی می‌آیند اما مطمئنم تیم ما این لیاقت و شایستگی را دارد که به عنوان قهرمانی برسد.

مهاجم سپاهان در مورد اینکه برخی معتقدند بی‌تجربگی محرم نویدکیا در مربیگری ممکن است باعث سوخته شدن او شود، گفت: نمی‌توان و نباید گفت که محرم نویدکیا تجربه‌ای ندارد. وقتی شما 15 تا 20 سال در یک تیم باشید با مردم، هواداران، جوّ و همه چیز آن تیم آشنا هستید. تجربه فقط این نیست که شما در میادین باشید.

وی افزود: محرم کمک‌های خیلی قوی دارد. تکسیرا واقعا به تیم کمک می‌کند. محمود کریمی سرد و گرم فوتبال را چشیده، او دو فصل کنار کرانچار بوده و چیزهای خیلی زیادی یاد گرفته است. در کنار همه این‌ها یک مدیر قوی به نام محمدرضاساکت داریم که به همه چیز مسلط است. ما یک باشگاه کاملاً حرفه‌ای هستیم مطمئناً نویدکیا یک فصل خیلی خوب را به همراه این بازیکنان پشت سر می‌گذارد.

مهاجم سپاهان در مورد شرایط تمرینی این تیم اظهار داشت: همه چیز تمرینات ما به روز است. علی ربانی مربی بدنساز فصل قبل استقلال بود که به تیم ما اضافه شده، تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم. هم کارهای قدرتی و هم تمرینات تاکتیکی را زیر نظر نویدکیا انجام می‌دهیم و همه چیز به روز است. تمریناتی که در همه تیم‌های خوب برگزار می‌شود را ما هم انجام می‌دهیم و خدا را شکر مشکلی بابت تمرین نداریم.

خلعتبری در مورد دوستی نزدیکی که با محرم نویدکیا دارد گفت: بحث دوستی مطرح نیست و برای محرم فرقی نمی‌کند. شرایط تیمی برای او مهمتر است. من از انتخابی که کردم صددرصد خوشحالم. واقعا عاشق سپاهان و شهر اصفهان هستم. از بازی کردن در این شهر لذت می‌برم و امیدوارم بتوانم امسال بهترین عملکردم را ارائه بدهم.

وی در مورد اینکه سپاهان امسال چه رتبه‌ای را به دست می‌آورد، عنوان کرد: الان نمی‌توان در مورد رتبه آخر فصل صحبت کرد ولی ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که آنچه لیاقت سپاهان و هوادارانش است را به کسب کنیم. مثل سال‌هایی که قبلا در این تیم بودم. به امید قهرمانی سپاهان.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۷/۲۳

اخبار مرتبط