بازگشت رادو به تمرین پرسپولیس

عکس خبري -بازگشت رادو به تمرين پرسپوليس

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از دو روز تعطیلی از ساعت 11 امروز در ورزشگاه شهید كاظمی برگزار شد.

به گزارش نما، نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از دو روز استراحت بعد بازی با سایپا از ساعت 11 امروز در زمین ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

* بوژیدار رادوشویچ پس از بازگشت از کرواسی امروز در تمرین شرکت کرد. این دروازه بان از زمان اتمام دیدارهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به ایران سفر نکرده بود و امروز اولین تمرین گروهی را کنار هم تیمی های خود انجام داد.

* سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، مهدی شیری، وحید امیری و محمدحسین کنعانی زادگان به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در این تمرین غایب بودند. 18 بازیکن در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافتند.

* پس از صحبت های ابتدایی یحیی گل محمدی، بازیکنان زیر نظر مظاهر رحیم پور به دویدن دور زمین و گرم کردن بدن های خود پرداختند.

* در ادامه پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی دنبال شد و با اجرای پرسینگ و فوتبال هدفمند و تحت فشار ادامه پیدا کرد.

* بشار رسن با وجود دعوت به اردوی تیم ملی عراق برای دیدارهای دوستانه با اردن و ازبکستان در تمرین امروز پرسپولیس شرکت کرد و قرار است فردا به اردوی تیم ملی کشورش در امارات ملحق شود.

*سرمربی پرسپولیس هم در لحظاتی از بخش مرور کارهای بدنی تیمش شرکت کرد و به گرم کردن بدن خود پرداخت.

* پس از انجام کارهای بدنی و مرور کارهای تاکتیکی، بازیکنان در دو گروه به انجام فوتبال درون تیمی پرداختند که در نهایت بازیکنان تیم زرد با برتری در این بازی مقابل دوربین عکاس باشگاه ژست پیروزی گرفتند.

*در این تمرین، آریا برزگر که پیش از این از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود، به تمرینات گروهی ملحق شد.

*امیر روستایی هم که هفته گذشته در جریان تمرین‌ها آسیب دیده بود، امروز زیر نظر کادر پزشکی، تمرینات اختصاصی خود را انجام داد. علیرضا حقیقت، پزشک پرسپولیس درباره شرایط این بازیکن اعلام کرد:‌ با توجه به روند و دوره‌ای که باید طی شود، سعی می‌کنیم ظرف هفته آینده، او را به تمرینات گروهی بازگردانیم.

۱۳۹۹/۸/۱۹

اخبار مرتبط