وضعیت ترافیكی معابر تهران در اولین روز آذر

عکس خبري -وضعيت ترافيکي معابر تهران در اولين روز آذر

رییس مركز كنترل ترافیك پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیكی معابر پایتخت را در اولین روز آذر كه همزمان با اجرای محدودیت‌های جدید كرونایی است، تشریح كرد.

به گزارش نما ،سرهنگ مجید رنجبر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت گفت: صبح امروز شاهد بار ترافیک صبحگاهی در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از بوستان جوانمردان، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم از باکری، مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی از بزرگراه شهید ستاری بودیم.

وی ادامه داد: همچنین در مسیر غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله نوری از بزرگراه جناح، مسیرغرب به شرق خیابان آزادی از میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب از بزرگراه شهید چراغی نیز بار ترافیکی سنگین گزارش شده است.

به گفته رنجبر ادامه داد: در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید زین الدین از شمیران نو، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی از هنگام، مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن‌دوست، مسیر شرق به غرب بزرگراه صدر از کامرانیه، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقاطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از شیشه مینا و مسیر غرب به شرق آزادراه تهران – کرج از چیتگر نیز بار ترافیکی صبحگاهی گزارش شده است.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه تمامی معابر و بزرگراه‌های تهران نیز با بارش باران مواجه است، گفت: به همین دلیل نیز لازم است رانندگان از سرعت و سبقت در سطح معابر جدا خودداری کرده و با سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی از راکبان موتورسیکلت هم خواست به دلیل لغزنده بودن معابر تا حد امکان از این وسیله استفاده نکرده و توجه داشته باشند که تردد و عبور موتورسیکلت از تونل های شهر ممنوع است.

۱۳۹۹/۹/۱

اخبار مرتبط