۳میلیون دلاری محصولات غذایی از منطقه ویژه اقتصادی پیام صادر شد

عکس خبري -?ميليون دلاري محصولات غذايي از منطقه ويژه اقتصادي پيام صادر شد

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها با هدف صادرات كالاهای ایرانی گفت: صادرات سه میلیون دلاری محصولات غذایی به كشورهای منطقه بخشی از عملكرد یك مجموعه خصوصی مستقر در این منطقه است.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق با بیان اینکه این منطقه با ظرفیت تولید سالانه بالغ بر ۵۰۰ هزار تن انواع عصاره و چاشنی غذایی در تامین نیاز داخلی و بخش خارجی فعالیت دارد، افزود: همچنین این شرکت توانایی صادرات یک هزار و ۴۰۰ تن از محصولات به ارزش بیش از سه میلیون دلار به کشورهای منطقه را دارد.

وی گفت: بهبود و بررسی مستمر زیر ساخت های فناوری، ارتقای کمی و کیفی تولیدات و رعایت اصول مشتری مداری از مهم ترین برنامه هایی است که واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام برای توسعه صادرات محصولات خود به کار بستند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ادامه داد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده، توسعه صادرات با هدف ارتقای کمی و کیفی کالاهای داخلی یکی از اولویت های این منطقه در سال جاری است.

ثناگو مطلق گفت: پیام با توجه به داشتن زیر ساخت های مناسب فرودگاهی، مناسب ترین ظرفیت برای ارایه خدمات تخصصی در بخش کارگو (باری) را دارد که فعالان بخش اقتصادی و تولیدی می توانند از این پتانسیل بالقوه برای افزایش صادرات و تامین مواد اولیه مورد نیاز خود در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده کنند.

۱۳۹۹/۹/۴

اخبار مرتبط