امارات جولانگاه «شاباك» می‌شود؛ هجوم گردشگران صهیونیست به دبی و ابوظبی

عکس خبري -امارات جولانگاه «شاباک» مي‌شود؛ هجوم گردشگران صهيونيست به دبي و ابوظبي

نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد رئیس سابق سرویس اطلاعات عمومی رژیم صهیونیستی(شاباك) را به عنوان سفیر این رژیم در امارات متحده عربی منصوب كند.

به گزارش نما ، روزنامه معاریو در شماره امروز خود با انتشار این خبر افزود : آوی دیختر که اکنون عضو کنست(پارلمان) و از اعضای بارز حزب لیکود است خود را برای عزیمت به امارات متحده عربی و به دست گرفتن مسئولیت سفارت آن آماده می کند.
این روزنامه عبری زبان به نقل از منابع نزدیک به نتانیاهو خبر داد از نگاه نتانیاهو، آوی دیختر یکی از شخصیت های قابل اعتمادی است که با توجه به حضورش چند ساله اش در راس سرویس اطلاعات عمومی اسرائیل (شاباک) می تواند در امارات بسیار مثمر ثمر عمل کند.
این در حالی است که برخی از گمانه زنی ها هم از منصوب شدن یکی از دستیاران مائیر بن شبات رئیس شورای امنیت رژیم صهیونیستی به این پست حکایت می کند.

به گفته کارشناسان، سفیر رژیم صهیونیستی از میان چند گزینه امنیتی و اطلاعاتی انتخاب می شود و سفیر هر کسی که باشد قرار است سفارت اسرائیل در ابوظبی به یکی از ایستگاه های مهم جاسوسی و اقدامات سرویس های اطلاعاتی اسرائیل در منطقه تبدیل شود.

قرار است سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی ماه آینده میلادی در یک برنامه جشن و همزمان با جشن عید حانوکا افتتاح شود ، هیئتی از وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به همین منظور در حال حاضر در ابوظبی به سر می برند.‎

هزاران صهیونیست در راه امارات

در این بین روزنامه صهیونیستی جروزالم پست هم در گزارشی پیش بینی کرد طی روزهای باقی مانده از دسامبر 2020 هزاران اسرائیلی وارد امارات متحده عربی شوند.

به نوشته این روزنامه، در حالی که روز به روز بر سفر گردشگران اسرائیلی به امارات افزوده می شود، پیش بینی ها حکایت از این است که این آمار همزمان با آغاز به کار نمایشگاه فناوری جیتکس افزایش پیدا کند.

به نوشته جروزالم پست با توجه به افزایش تقاضا برای سفر به امارات متحده عربی، شرکت هوایی فلای دبی به عنوان اولین شرکت اماراتی که پروازهای مستقیم خود را به فرودگاه بن گوریون برقرار کرد تصمی گرفت یک پرواز دیگر به پروازهای خود بیفزاید.

بر اساس پیش بینی ها فرودگاه بن گوریون شاهد مسافرت بیش از 15 هزار صهیونیست به سوی امارات متحده عربی خواهد بود .

از سوی دیگر شرکت هوایی رژیم صهیونیستی (العال) نیز یادداشت تفاهمی با شرکت هوایی بحرینی (الخلیج) امضا کرد تا در چارچوب آن پروازهای مستقیم بین تل آویو و منامه برای اولین بار برقرار شود.

بر اساس این یادداشت تفاهم قرار است اولین پرواز مستقیم بین تل آویو و منامه روز 7 ژانویه 2021 برقرار شود.

روزنامه اقتصادی گلوبس با اعلام این خبر افزود : این سومین قرارداد پروازهای مستقیم العال بعد از امضای یادداشت تفاهم با "طیران الامارت" و شرکت " الاتحاد" دو شرکت خطوط هوایی امارات متحده عربی محسوب می شود.‎
تسنیم

۱۳۹۹/۹/۱۸

اخبار مرتبط