احتمال كناره گیری قهرمان جهان از كشتی

عکس خبري -احتمال کناره گيري قهرمان جهان از کشتي

حاجی علی اف ممكن است پس از المپیك توكیو از دنیای قهرمانی خداحافظی كند.


به گزارش نما، حاجی علی اف آزادکار سرشناس جمهوری آذربایجان از احتمال خداحافظی‌اش از کشتی خبر داد.این کشتی گیر که 3 مدال طلای قهرمانی جهان در وزن 61 کیلوگرم و مدال برنز المپیک ریو در وزن 57 کیلوگرم را در کارنامه ی قهرمانی خود دارد گفت: سن من برای کشتی گرفتن بالا رفته است و جوانان با استعداد زیر 25 سال در کشتی جهان حضور دارند که مقاومت در برابر انرژی و قدرت آن ها دشوار است.

این کشتی گیر 30 ساله ادامه داد: اگر من تلاش خود را انجام دهم و در المپیک توکیو بعنوان قهرمانی دست یابم می توانم بعنوان یک برنده از میادین کشتی خداحافظی کنم.

علی اف در رقابت های جام جهانی انفرادی صربستان در کشتی نخست با نتیجه 4 بر صفر گادجی مراد رشیداف قهرمان جهان از روسیه را مغلوب کرد (رشیداف در ابتدای مسابقه مصدوم شد) اما در دیدار نیمه نهایی مقابل اسماعیل موسکایف کشتی گیر روسی الاصل از کشور مجارستان با نتیجه 7 بر 6 مغلوب شد تا در دیدار رده بندی با شکست کشتی گیر فرانسوی به مدال برنز دست یابد.

علی اف در مورد دیدار خود با موسکایف گفت: من از ناحیه دنده مصدوم بودم و به نظرم در این مسابقه داوران اخطار دوم را به حریف ندادند و کشتی را واگذار کردم.

وی در پایان در مورد آسیب دیدگی اش گفت: خوشبختانه دچار شکستگی نشدم و روند درمانم 15 روز طول خواهد کشید و بعد از آن آماده حضور در رقابت های گزینشی المپیک می شوم.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط