همدان ظرفیت تولید ۳ میلیون تن سیمان سفید را دارد

عکس خبري -همدان ظرفيت توليد ? ميليون تن سيمان سفيد را دارد

بهزادی شریف، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بابیان تولید سیمان سفید در همدان جایگاه مناسبی پیدا كرده است، گفت: ظرفیت تولید سیمان در همدان سه میلیون تن است.

به گزارش نما، حمید بهزادی شریف در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طبق برنامه هایی که در دستور کار قرار گرفته در مسیر تولیدات داخلی قدم های مناسبی برداشته شد، اظهار کرد: در این راستا شاهدیم که شرکت هایی در استان همدان در مسیر تولید کالا و محصولات داخلی پیش روی مناسبی دارند.

وی در این خصوص از شرکت سحر همدان نام برد و افزود: شرکت صنایع غذایی سحر سالانه یک میلیون دلار ذرت غذایی وارد می کرد که طی صحبتی با کشاورزان شاهد کاشت بذر این ذرت هستیم و هم اکنون، از محصولات داخلی در این زمینه خریداری می کند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان به تولید ماینر اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده طبق مهندسی معکوس پیش رفتیم چراکه در این زمینه شاهد خارج شدن ارز از کشور بودیم بدین سان، در تولید ماینر وارد کار خواهیم شد.

بهزادی شریف ادامه داد: برآنیم تا در ثبت سفارش ماشین آلات دقت ویژه ای داشته باشیم تا اگر کالا یا محصولی مشابه آن در داخل کشور تولید می شود، از داخل کشور ثبت سفارش انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر سال جاری تعداد ۱۰ واحد صنعتی در استان همدان افتتاح شد، اظهار کرد: پروژه های اقتصاد مقاومتی را برای سال ۱۴۰۰ تنظیم کرده ایم چراکه پروژه های اثرگذاری در استان همدان محسوب می شوند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در مسیر تولید کالاهای اساسی در استان همدان در حال پیش روی هستیم، افزود: در این راستا سیمان سفید در همدان تولید مناسبی پیدا کرده به نوعی که ظرفیت تولید سیمان در همدان برابر سه میلیون تن است که هم اکنون، ۱۵۰ هزار تن تولید سیمان سفید در استان داریم.
بازار

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط