اختصاصی نما:

توصیه میرسلیم به آمریكا و ‎اروپا در مورد مصوبه مجلس

عکس خبري - توصيه ميرسليم به آمريکا و ‎اروپا در مورد مصوبه مجلس

میرسلیم در رابطه با مصوبه مجلس برای لغو تحریم ها علیه ایران نوشت: «آمریكا و ‎اروپا مصوبه ‎مجلس را جدی بگیرند و از موضع استكبار و لجاجت و خدعه خارج شوند.»

به گزارش نما پس از دیدار مدیرکل آژانس انرژی اتمی با مقامات کشورمان و صدور بیانیه مشترک، نمایندگان مجلس به این بیانیه واکنش نشان دادند و در جلسه صبح دیروز انتقادات شدیدی بر آن داشتند که درنهایت گزارش تخلف دولت از اجرای «قانون راهبردی لغو تحریم‌ها» را به قوه قضائیه ارسال کردند.
سید مصطفی میرسلیم نماینده مجلس شورای اسلامی در باره ی جزئیات سفر گروسی به کشورمان و مذاکرات میان دو طرف گفت: هر گونه مذاکره و توافق برجامی بر خلاف مفاد مصوبه ی مجلس مردود است.
میرسلیم معتقد است: حق مردم شریف ما درمقابله با قلدری آمریکا، مراعات پیش شرط رفع مطلق تحریمها و جبران کامل خسارات است و نه وادادگی دولت با آرامش خاطر بخشیدن به ظالمان با واسطه گری آژانس.
وی با توصیه به اروپا و آمریکا در مورد مصوبه ی مجلس گفت: آمریکا و ‎اروپا مصوبه ‎مجلس را جدی بگیرند و از موضع استکبار و لجاجت و خدعه خارج شوند و بپذیرند که با پیروزی انقلاب اسلامی، دوران تحقیر دیگر ملتها و تحکم قلدرانه و رفتارهای استعماری به سر آمده است
وی افزود: کسانی در زمین دشمن بازی می کنند که نزدیک ۸ سال فرصتهای کشور را با فریب‌خوردن از آمریکا سوزاندند و هنوزهم قبله امیدشان جنازه برجام است. بهتر است در فرصت اندک باقی مانده به جای لجاجت و غفلت، تن به اجرای قانون بدهند.


۱۳۹۹/۱۲/۶

اخبار مرتبط