در استقلال هركسی برای خودش تصمیم می‌گیرد/مگر قلعه نویی تیم ندارد؟

عکس خبري -در استقلال هرکسي براي خودش تصميم مي‌گيرد/مگر قلعه نويي تيم ندارد؟

پیشكسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال یك‌دست نیست و در این تیم هر كسی برای خودش تصمیم می‌گیرد.


به گزارش نما، بهتاش فریبا در خصوص شرایط به هم ریخته باشگاه استقلال گفت: ما هم مثل هواداران داریم نتایج تیم، مدیریت و یک دست نبودن هیات مدیره را می‌بینیم. هرکسی برای خودش تصمیمی می‌گیرد و حرفی می‌زند. فضای مجازی همه را بیچاره کرده و هرکسی یک «استوری» می‌گذارد. ما هم همینطور هستیم و باید ناراحتی و سختی بکشیم. نمی‌دانیم شرایط چطور است.

وی ادامه داد: از روزی که ما وارد استقلال شدیم این باشگاه مشکل مالی داشته است تا الان. از سال ۵۸ تا الان. آن موقع در حد خودش و الان هم در حد خودش. این چیز تازه ای نیست. پرسپولیس و استقلال همیشه این مشکل را داشته‌اند. آیا از سپاهان بازیکنی دیده‌اید که شکایت کند؟ نتیجه اش را می‌بینید که چند بار قهرمان شده‌اند.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: در زمان مدیریت سیدرضا افتخاری در باشگاه استقلال تنها سالی بود که همه نفرات استقلال از کادر فنی و تدارکات و بازیکنان همه یکسان ۸۰ درصد از قراردادشان گرفتند. استقلال هیچ سالی این‌طور نبود ولی الان می‌گویند از ۵۶ تا ۷ درصد به بازیکنان پول داده‌ایم. نصف تیم جوان و شهرستانی است. جوانی که آمده، برای غذا و اسکانش مشکل دارد. این سختی‌ها نتیجه اش را در مسائل فنی نشان می‌دهد.

فریبا در خصوص گزینه‌های رونمایی شده برای سرمربیگری در استقلال، به رادیو تهران گفت: چه گزینه‌هایی رونمایی شده‌اند؟ سعی کردم این چند روز اخبار استقلال را از ناراحتی عمیق نخوانم. بعد از انتخاب سرمربی هم از او حمایت می‌کنم چون تیمم را دوست دارم.

مربی پیشین استقلال در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه تغییر سرمربی یک بحران برای ادامه کار است، گفت: الان مگر جز فرهاد مجیدی گزینه‌ای وجود دارد؟ مثل اینکه آقای ساکت الهامی هم اضافه شده است. جواد نکونام مگر تیم ندارد؟ مگر امیر قلعه نویی تیم ندارد؟ کجای دنیای حرفه‌ای می‌گوید وسط مسابقات تیمت را رها کنی. در این صورت به جای یک تیم، دو تیم به هم می‌ریزد.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط