۱۴ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته سدگرین واریز شد

?? ميليارد تومان اعتبار تخصيص يافته سدگرين واريز شد

ستوده، مدیرعامل شركت آب منطقه ای همدان گفت: ۱۴ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به سدگرین نهاوند واریز شد.

به گزارش نما ، منصور ستوده در گفتگو با خبرنگار بازار  با بیان اینکه اولین قسط پروژه احداث سد گرین نهاوند به مبلغ ۱۴ میلیارد تومان واریز شد، اظهار کرد: با واریز این مبلغ عملیات اجرایی سد گرین توسط پیمانکار مجددا آغاز می شود.

ستوده افزود: سد گرین با مجوز ماده ۵۶ توسط و تامین اعتبار سندیکای سه بانک کشاورزی، صادرات و تجارت احداث می شود

وی عنوان کرد: زمانبندی بازپرداخت اصل و سود تسهیلات مورد نیاز بدین گونه است که بازپرداخت اصل و سود تسهیلات شش ماه بعد از اتمام سقف تعهدات مالی سرمایه گذار طی سه سال در اقساط سه ماهه بازپرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان با اشاره به مراتب تضمین مالی بازپرداخت اصل و سود تسهیلات مالی، عنوان کرد: بازپرداخت اصل و سود و تایید آن توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشورو همچنین صدور ضمانت نامه بازپرداخت مطابق آیین نامه اجرایی تضمین خواهد شد.

ستوده با بیان مزایای انجام پروژه از طریق بخش خصوصی، گفت: زمانی که بخش خصوصی عهده دار موضوع می‌شود سرعت اجرای پروژه افزایش پیدا خواهد کرد و همینطور قیمت تمام شده هزینه‌های صرف شده برای تحقق و اجرای طرح کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به تغییراتی که نسبت به برخی از مولفه‌های سد به وجود آمده است، یادآور شد: برای جلوگیری از غرق شدن چشمه گاماسیاب زیر آب مخزن و جلوگیری از فرار آب، ارتفاع، حجم و برخی از مولفه‌ها تغییر پیدا کرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان در پایان با بیان مزایای احداث سد گرین، عنوان کرد: این سد ضمن ایجاد جاذبه گردشگری برای منطقه، تامین کننده آب شرب و صنعت شهرستان نهاوند بوده و در تنظیم آب کشاورزی نیز بسیار موثر است.

بازار 

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط