در بیانات رهبر انقلاب مطرح شد

هدف تازه دشمن در جنگ نرم؛ شكستن زنجیره تواصی!

عکس خبري -هدف تازه دشمن در جنگ نرم؛ شکستن زنجيره تواصي!

اینكه جامعه ی ما به واسطه ی بروز مشكلات اقتصادی و عدم كارایی درست مسئولین تنها در دایره ی معاش محصور شده است آسیب بزرگی برای جامعه ی ما محسوب می شود ، چراكه این محصور ماندن در دایره ی معاش، مانعی برایبرانگیخته شدن فطرت و عقل انسان ها، یعنی همان هدف بعثت انبیاء الهی است

به گزارش نما مقام معظم رهبری در سخنرانی که به مناسبت بعثت پیامبر صورت گرفت حل مشکلات اقتصادی را یکی از ابعاد حیات طیبه خواندند. امام خامنه ای در طول سال های اخیر همواره به حل مشکلات اقتصادی تاکید داشته و در کنار آن مسائل فکری و فرهنگی جامعه را هم موردتوجه قرار داده اند که سخنرانی اخیر شان نمونه بارزی از این موضوع است.
امام خامنه ای با اشاره به این موضوع که انقلاب اسلامی ایران به معنای تجدید مضامین بعثت در دوره معاصر تعریف می شود و به طبع، صف آرایی اشرار عالم در مقابل آن نیز قطعی است، ابزار دشمن برای مقابله با این حرکت را تحریف دانسته و دو عنصر اصلی مواجهه با این دشمنی ها را صبر و بصیرت عنوان کردند و بر چگونگی محافظت از صبر و بصیرت یا همان «تواصی به حق و تواصی به صبر» پرداختند.
با توجه به صحبت های امام خامنه ای متوجه خواهیم شد که دشمن در حال حاضر تواصی به حق و تواصی به صبر ملت ما را نشانه گرفته است و با استفاده از ابزار جنگ نرم و دروغ و تحریف های مختلف سعی می کند جامعه ما را نسبت به نظام اسلامی ناامید کند. بی تردید تلاش مسئولان برای حل مشکلات موجود در جامعه می تواند توطئه ی دشمن را خنثی کند، اما تواصی به حق و تواصی به صبر را بیش از هر چیز با زنده نگه‌داشتن معنویت و رونق بخشیدن به حوزه فکری و معرفتی جامعه می توان برپا نگه داشت.
اینکه جامعه ی ما به واسطه ی بروز مشکلات اقتصادی و عدم کارایی درست مسئولین تنها در دایره ی معاش محصور شده است آسیب بزرگی برای جامعه ی ما محسوب می شود ، چراکه این محصور ماندن در دایره ی معاش، مانعی برای برانگیخته شدن فطرت و عقل انسان ها، یعنی همان هدف بعثت انبیاء الهی است

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط