نماینده مردم نطنز در گفتگو با نما:

روحانی با مطرح كردن همه پرسی برای عدم پاسخگویی فرار روبه جلو می كند

عکس خبري -روحاني با مطرح کردن همه پرسي براي عدم پاسخگويي فرار روبه جلو مي کند

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رئیس جمهور در خصوص برگزاری همه پرسی نوعی فرار رو به جلوست كه در اواخر عمر دولت خود می خواهد با طرح چنین موضوعاتی اذهان عمومی را فریب دهد.

رحمت الله فیروزی پوربادی، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما، در رابطه با اظهارات اخیر رئیس جمهور که بار دیگر بر برگزاری همه پرسی تأکید کرده بود و در این خصوص سوئیس را به عنوان الگو معرفی کرد، گفت: الگوی ما دولت سوئیس نیست، بلکه الگوی ما و همه مسئولان یک نظام اسلامی است و در چهارچوب این نظام اسلامی مردم ایران به قدری از آزادی های سیاسی و حق انتخاب برخوردار هستند که از همان ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز در تعیین سرنوشت کشور مشارکت داشته اند.

وی افزود: سخنان رئیس جمهور در خصوص برگزاری همه پرسی نوعی فرار رو به جلوست که در اواخر عمر دولت خود می خواهد با طرح چنین موضوعاتی اذهان عمومی را فریب دهد؛ در صورتی که هیچ نیازی برای برگزاری رفراندوم در نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دوران سیاه نمایی و فرار رو به جلو به پایان رسیده و چنین سخنانی که رئیس جمهور بر زبان می آورد نه زیبنده نظام است و نه راهکاری مناسب برای حل مشکلات و قطعاً چنین اظهار نظرهایی فقط ناامیدی را تشدید می کند

۱۴۰۰/۱/۱۷

اخبار مرتبط