وزیر كشور تاجیكستان وارد تهران شد

عکس خبري -وزير کشور تاجيکستان وارد تهران شد

وزیر كشور تاجیكستان با هدف گفت‌وگو و رایزنی در خصوص مسائل دو جانبه ایران و تاجیكستان وارد تهران شد.


به گزارش نمابنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رمضان رحیم زاده وزیر کشور تاجیکستان بامداد امروز با استقبال بابک دین پرست معاون اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور وارد تهران شد.

در این سفر کاری که به مدت سه روز به طول خواهد انجامید، رحیم زاده با وزیر کشور درخصوص همکاری‌های دوجانبه در زمینه امنیت، مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی، امضای صورتجلسه همکاری درخصوص موضوعات امنیتی و سیاسی کشور، وارد گفتگو خواهند شد.

دیدار با سردار حسین اشتری از دیگر محورهای مهم سفر وزیر کشور تاجیکستان به تهران است و قرار است در مراسم صبحگاهی یگان ویژه ناجا حضور یابد.

بازدید از مراکز تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهر شیراز از دیگر برنامه‌های مهم وزیر کشور تاجیکستان در سفر سه روزه اش به ایران است.

گفتنی است که پیشتر عیدالرضا رحمانی فضلی در اسفند ماه سال گذشته طی سفر به دوشنبه پایتخت تاجیکستان با آقای رمضان رحیم زاده وزیر کشور تاجیکستان درخصوص مسائل منطقه خاورمیانه، افراطی گری، تروریسم، قاچاق انسان، قاچاق مواد مخدر و ناامنی بحث و گفتگو کرده بود و از این جهت سفر اقای رمضان رحیم زاده به ایران با هدف تحکیم بیشتر روابط دو جانبه کشور صورت می‌گیرد.

۱۴۰۰/۳/۱۱

اخبار مرتبط