گزینه‌های جانشینی لوكاكو در اینتر

عکس خبري -گزينه‌هاي جانشيني لوکاکو در اينتر

مدیران باشگاه اینتر دو مهاجم را به عنوان گزینه‌های جانشین ستاره بلژیكی خود در نظر گرفته‌اند.


به گزارش نما، روملو لوکاکو که به نظر می‌رسد با اوضاع نابسمان باشگاه اینتر تصمیم به جدایی از این تیم گرفته، گفته می‌شود قصد دارد به چلسی بازگردد و این باشگاه انگلیسی هم مصمم به خدمت گرفتن ستاره بلژیکی نراتزوری است.

طبق گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»؛ مدیران باشگاه اینتر هم با توجه به اینکه عملی شدن سناریوی جدایی لوکاکو را محتمل می‌دانند، دووان زاپاتا مهاجم کلمبیایی آتالانتا را به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی لوکاکو در نظر دارند.

بر اساس این گزارش؛ ادین ژکو مهاجم بوسنیایی تیم فوتبال رم هم دیگر گزینه جانشینی روملو لوکاکو در اینتر است، اما ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی جالوروسی با جدایی این مهاجم ۳۵ ساله از این تیم به شدت مخالف است.

پایگاه خبری «فوتبال لاندن» انگلیس شب گذشته با انتشار خبری مدعی شد که لوکاکوی ۲۸ ساله با سران باشگاه چلسی برای عقد قراردادی پنج ساله به توافق رسیده است و در آستانه بازگشت به جمع آبی‌پوشان لندنی است.

این مهاجم بلژیکی که تابستان ۲۰۱۹ از منچستریونایتد جدا و به اینتر پیوست، در این تیم ایتالیایی فوق‌العاده ظاهر شده و تاکنون ۶۴ گل برای نراتزوری به ثمر رسانده است.

او فصل اخیر با به ثمر رساندن ۲۴ گل در ۳۶ بازی سری A نقش بسزایی در قهرمانی اینتر در این رقابت‌ها آن هم پس از ۱۱ سال داشت و در نهایت هم به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل سری A معرفی شد.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۵/۱۶

اخبار مرتبط