اولویت های مدیریت شهری تهران در آینده چیست؟

عکس خبري -اولويت هاي مديريت شهري تهران در آينده چيست؟

عضو سابق شورای شهر تهران در مورد اولویت‌های مدیریت شهری ششم توضیحاتی داد.


به گزارش نما، مرتضی طلایی عضو سابق شورای شهر تهران در مورد اولویت های شهردار تهران در آینده اظهار کرد: مدیریت شهری تهران شاهد چالش هایی است که باید با آنها مقابله کند، موضوعاتی مانند حمل و نقل و آلودگی هوا و...است که باید به آنها پرداخته شود، در حال حاضر نباید در مورد شورای ششم تهران قضاوت کردو باید به مدیریت شهری تهران زمان داد.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که باید به آن پرداخته شود مدیریت یکپارچه شهری است و باید در زمینه هزینه ها بازنگری صورت بگیرد.

عضو سابق شورای شهر تهران تصریح کرد: عدم تعامل مدیریت شهری پایتخت با شهروندان یکی از مشکلاتی بود که سالها پیگیری نمی شد و امیدوارم در مدیریت شهری ششم تهران پیگیری و رفع شود.

طلایی ادامه داد: شهرداری تهران هزاران نیرو دارد که باید از آنها به خوبی در استفاده شود، استفاده از نیروهای متخصص در پست های مدیریتی می تواند کمک شایانی در اداره شهر کند، تهران نیازمند استفاده و اعتماد به جوانان است.

وی بیان کرد: توجه ویژه به بافت فرسوده و نوسازی آن از اقداماتی است که مدیریت شهری باید به آن توجه ویژه داشته باشد.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به میزان بدهی های مدیریت شهری پنجم برای شورای شهر آینده گفت: کار دشواری مدیریت شهری آینده تهران دارد که علاوه بر حل مشکل بدهی‌ها باید در زمینه توسعه سرانه مختلف شهری تلاش ویژه ای انجام دهد.

طلایی گفت: مدیریت شهری آینده تهران باید بسیار کوشا تر و فعال تر در زمینه خدمات شهری عمل کند، موضوعی که انتظار شهروندان تهرانی نیز هست.
منبع: میزان

۱۴۰۰/۵/۱۷

اخبار مرتبط