معرفی بهترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ

عکس خبري -معرفي بهترين گوشي‌هاي پرچمدار سامسونگ

سامسونگ به عنوان یكی از بهترین برندها در زمینه تكنولوژی، مخصوصاً تولید گوشی‌ موبایل در دنیا شناخته می‌شود.


به گزارش نما، سامسونگ به عنوان یکی از بهترین برندها در زمینه تکنولوژی، مخصوصاً تولید گوشی‌ موبایل در دنیا شناخته می‌شود. این شرکت دارای بهترین گوشی‌های اندروید در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله پرچمدار، میان‌رده و اقتصادی است که هر فردی با هر بودجه‌ای که دارد، یک گوشی مناسب با سلیقه و هدف کاربردی مورد نظر خود تهیه کند. دسته پرچمداران سامسونگ به بهترین نرم‌افزارها و جدیدترین سخت‌افزارها مجهز شده که به طبع از قیمت بالایی نیز برخوردار است. گوشی های سامسونگ در سری پرچمدار خود دارای ویژگی‌های خاص و متنوعی است. اگر شما به دنبال خرید گوشی در دسته پرچمداران سامسونگ هستید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

مشخصات گروه پرچمداران گوشی‌های سامسونگ

جدیدترین نوآوری شرکت سامسونگ در سری پرچمداران، تولید سری Z که با نام گوشی‌های تاشو در این مجموعه معروف است. سری گلکسی S با داشتن ویژگی‌هایی همچون طراحی ضد آب، دوربین‌های با قابلیت بالا در دسته اصلی‌ترین پرچمداران گوشی‌های سامسونگ قرار دارند. گلکسی نوت سامسونگ با داشتن قلم S Pen و صفحه نمایشگر بزرگ در بین قشر دانشجو بسیار پرطرفدار است. برخی از گوشی‌های سری سامسونگ گلکسی A نیز جزو پرچمداران فرعی هستند که از نظر قیمت، پایین‌تر از سری S قرار دارند اما دارای ویژگی‌هایی از جمله نمایشگری با وضوح بالا، حسگر اثرانگشت و دوربین‌های با کیفیت بالا هستند. هرکدام از سری‌های نام برده شده دارای زیر مجموعه و مدل‌های مختلفی نیز هستند.

سری Z گوشی‌های سامسونگ

جذاب‌ترین گوشی‌ها در دسته پرچمداران سامسونگ به دلیل داشتن ظاهری تاشو مربوط به سری Z است. این سری دارای زیر مجموعه‌هایی از جمله: Z fold ۳ و Z flip ۳ است. در سری Z flip گوشی همانند سری‌های خیلی قدیمی سامسونگ از سمت افقی تا می‌شود، ایده جالب سامسونگ در این گوشی ترکیب ظاهر نوستالژی با کارکرد به‌روز و قابلیت‌های بالا می‌باشد. اما در سری Z fold صفحه نمایش از سمت عمودی تا می‌شود. گوشی‌های موجود در این سری شامل: Galaxy z flip، Galaxy z fold ۲، می باشد که از جدیدترین گوشی‌های این مدل می‌توان به Galaxy z fold ۳ و Galaxy z flip۳ اشاره کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی Z flip ۳

گوشی گلکسی Z flip ۳ نسخه به‌روزرسانی شده از Z flip ۵G است. طراحی ظاهری گوشی بسیار ظریف بوده و در حالت بسته به‌راحتی درون جیب قرار می‌گیرد. بدنه Z flip ۳ از جنس شیشه با فریم آلومینیوم است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با کیفیت FHD+ از نوع داینامیک امولد که یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در گوشی‌های سامسونگ است. دوربین این گوشی اگرچه دو لنز بیشتر نیست اما کیفیت و عملکرد فوق العاده‌ای دارد. باتری Z flip ۳ به این دلیل که گوشی از وسط به دو قسمت تقسیم می‌شود، دوتکه است و مجموع ظرفیت این دو سلول باتری با هم برابر با ۳۳۰۰ میلی‌آمپر می‌باشد. این گوشی دارای دو دوربین در بدنه پشتی است که از دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی عریض و فوق عریض استفاده می‌کند.

گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold ۲

این گوشی جانشین گوشی Z Fold اصلی شده است. سامسونگ در سری Z fold ۲ توانست برخی از مشکلات فولد اصلی را برطرف کند. از لحاظ سخت‌افزاری این گوشی دارای برترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است. نمایشگر گوشی z fold ۲ از سری قبلی، هم از داخل و هم از خارج بزرگ‌تر شده و نرخ نوسازی نمایشگر اصلی ۱۲۰ هرتز و نمایشگر خارجی نیز ۶۰ هرتز است. این گوشی دارای دو باتری جداگانه است که مجموع ظرفیت این دو باتری برابر با ۴۵۰۰ میلی‌آمپر می‌باشد.

گوشی سامسونگ گکسی Z fold ۳

این گوشی چهارمین نسل از دستگاه تاشو عمودی بوده که از طراحی شفاف‌تری نسبت به نسخه قبلی خود برخوردار است. از ویژگی‌های این گوشی شامل:

نمایشگر ۷.۶ اینچی
بدنه ضد آب
پشتیبانی از قلم اس پن
دوربین سلفی زیر نمایشگر
اسنپدراگون ۸۸۸ با ۱۲ گیگابایت رم
باتری دو گانه ۴۴۰۰ میلی‌آمپر

سری S گوشی‌های سامسونگ

اولین مدل ازs Galaxy سامسونگ در ژوئن ۲۰۱۰ وارد بازار شد و مورد استقبال زیاد خریداران قرار گرفت. از پرچمداران این سری در سال ۲۰۲۱ می‌توان به: S۲۱ ، S۲۱ پلاس و S۲۱ Ultra اشاره کرد که هر کدام دارای جدیدترین سخت‌افزارها، سریع‌ترین پردازنده‌ها، بهترین نمایشگرها و دوربین‌ها می‌باشند.

گوشی سامسونگ گلکسی S۲۱

گلکسی S۲۱ به عنوان کوچک‌ترین و سبک‌ترین عضو در سری پرچمداران سامسونگ است که به نسبت از سایر پرچمداران، قیمت مناسب‌تری دارد. مشخصات این گوشی شامل: نمایشگر ۶.۲ اینچی با پنل دینامیک امولد ۲X، باتری لیتیومی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر می‌باشد. بخش سخت‌افزار آن دارای دو تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ است که بسته به موقعیت فروش محصول در گوشی به کار برده می‌شود، در نرم افزار از پیش فرض اندروید ۱۱ با رابط کاربری مخصوص سامسونگ که One UI است، مکان حسگر در زیر نمایشگر قرار گرفته و دارای دوربین واید و اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین زوم ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی می‌باشد.

گوشی سامسونگ گلکسی S۲۱ پلاس

گلکسی S۲۱ پلاس مشخصاتی تقریباً مشابه با سری S۲۱ دارد. تفاوتی که میان گوشی S۲۱ و S۲۱+ به چشم می‌خورد، وجود صفحه نمایشگر بزرگتر در S۲۱ پلاس می‌باشد. جنس بدنه پنل جلویی هر دو آلومینیومی است ولی در پنل پشتی، گوشی S۲۱ دارای جنس پلاستیکی و در S۲۱ پلاس شیشه‌ای است.

گوشی سامسونگ گلکسی S۲۱ Ultra

گلکسی S۲۱ Ultra نسخه جدید از سری s سامسونگ است که در تمامی زمینه‌ها در مقایسه با نسل پیشین پیشرفت کرده و با ظاهری جذاب وارد بازار تکنولوژی شده است. این گوشی دارای نمایشگری ۶.۸ اینچی امولد با وزن ۲۲۷ گرمی است که تقریبا گوشی هوشمند بزرگی می‌باشد. سخت‌افزار آن دارای تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ است. وجود ۵ دوربین شامل: واید ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی که امکان بزرگنمایی اپتیکال ۳ و ۱۰ برابری را فراهم می‌سازد و در آخر دوربین ۴۰ مگاپیکسلی سلفی است که به وسیله این گوشی می‌توانید عکس‌های چشم‌نوازی با کیفیت عالی ثبت کنید.

سری نوت گوشی‌های سامسونگ

گوشی‌های سری نوت سامسونگ از سال ۲۰۱۱ وارد بازار دیجیتال شدند. این گوشی‌ها از لحاظ ظاهری دارای نمایشگری بزرگ و قلم S pen می‌باشند. گوشی نوت سامسونگ یکی از مدل‌هایی بود که دقیقاً باب میل جوانان، مخصوصاً دانشجویان است. مدل‌های پرچمدار این سری شامل: نوت ۲۰، نوت ۲۰ اولترا، نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس می‌باشند.

جمع‌بندی

سامسونگ هرساله محصولات خود را در بازه‌های قیمتی مختلف تولید و روانه‌ی بازار می‌کند. هرکدام از این محصولات دارای مشخصات متفاوتی هستند، ولی سامسونگ یکسری از محصولات خود را که از همه نظر به بهترین ویژگی‌های موجود مجهز شده، در دسته پرچمداران قرار داده است. این گوشی‌ها در هر زمان از به‌روزترین ویژگی‌ها و امکانات استفاده می‌کنند و دارای بهترین و جدیدترین نرم‌افزارها و سخت افزارها می‌باشند که به طبع از قیمت بالایی نیز برخوردارند. دنیای پرچمداران سامسونگ را می‌توان دنیای اعداد و ارقام بالا به شمار آورد، چرا که این شرکت تلاش کرده تا با قرار دادن ویژگی‌هایی مثل؛ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، پنج لنز مختلف، نمایشگر با رزولوشن QHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و باتری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی، شما را به خرید جدیدترین دست‌آورد تکنولوژی خود ترغیب کند. اگر قصد خرید یکی از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ را دارید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ایسل مراجعه کنید و با بررسی و مطالعه سایر مشخصات هر مدل، یک گوشی با کیفیت بالا را به آسانی خریداری کنید. لازم به ذکر است که سایت ایسل یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه تکنولوژی است که دارای تنوع بالا در گوشی‌های سامسونگ می‌باشد.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۶/۱۴

اخبار مرتبط