كشف چاقو و اسپری اشك آور از زورگیران موتورسوار

عکس خبري -کشف چاقو و اسپري اشک آور از زورگيران موتورسوار

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان زورگیر و كشف ۲۵ فقره سرقت خبر داد.



به گزارش نما، سرهنگ کارآگاه سیدعلی شریفی رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق زورگیر و کشف ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه شریفی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: ۲۱ اردیبهشت ماه دو نفر مظنون توسط ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر دستگیر شده و با توجه به اینکه دستگیر شدگان فوق در خیابان گیشا با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در حال پرسه زنی و ولگردی بوده اند بادستور قضائی برای بررسی تخصصی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته آنها در ابتدا منکر هر گونه سرقتی بودند؛ اما با اقدامات پلیسی و پی‌جوئی‌های انجام شده در نهایت هر دو متهم به بیش از ۲۵ فقره سرقت بعنف (زورگیری) در سطح شهر تهران با همدستی فرد دیگری بنام کامران اعتراف کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران افزود: متهمان اعتراف کردند که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت به صورت ۳ نفره و با استفاده از اسپری اشک آور و چاقو، سوژه‌های خود اعم از رهگذران، عابرین پیاده و سرنشینان خودروهایی را که تنها بودند شناسایی و اموالشان را در نقاط خلوت با تهدید سرقت می کردند.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند، افزود: دستگیری سارق متواری در دستور کار پلیس قرار دارد.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۶/۲۲

اخبار مرتبط