پدر پردیسی به قتل پسرش اعتراف كرد

عکس خبري -پدر پرديسي به قتل پسرش اعتراف کرد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: پدری كه پسر جوان خود را ۲ سال پیش كشته بود لب به اعتراف گشود و راز قتل این جوان ۲۷ ساله پردیسی فاش شد.

به گزارش نما، سرهنگ بهزاد عبدیان روز سه شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: نهم آذر ۹۸ جسد پسر جوانی در محدوده این شهرستان پیدا شد و بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی پردیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بررسی های اولیه نتیجه ای حاصل نشد، گفت: موضوع قتل در نهایت با تلاش‌های شبانه روزی کارآگاهان پلیس پس از ۲ سال نتیجه داد و مشخص شد که علت قتل اختلافات خانوادگی بین پدر و پسر است.

عبدیان افزود: پس از بازجویی های انجام شده در نهایت پدر مقتول لب به اعتراف گشود که ضمن معترف شدن به بزه انتسابی، علت قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای با ۳۲ فقره سرقت خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: سارقان حرفه ای و سابقه دار خودرو و محتویات داخل آن با ۳۲ فقره سرقت دستگیر شدند.

عبدیان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و محتویات خودرو در سطح شهر پردیس موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ پردیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این کلانتری پس از بررسی اظهارات مالباختگان به افرادی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بودند مظنون شدند و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را در حین سرقت دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر خرید و فروش اموال مسروقه توسط فردی در محدوده خیابان نخلستان پردیس، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ پردیس قرار گرفت.

عبدیان ادامه داد: این مالخر اقدام به خرید و فروش وسایل سرقتی داخل خودرو می کرد که با هماهنگی مقام قضایی، متهم دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از مخفگیاهش ۱۹۰ دستگاه انواع ضبط و باند خودرو کشف شد.

وی تاکید کرد: مبارزه با جرایم و برخورد قاطع با ناهنجاری‌های جامعه وظیفه پلیس است ولی شهروندان می توانند با ارتقا ضریب امنیت خودرو نظیر استفاده از سیستم دزدگیر و پارک نکردن خودرو در مکان‌های خلوت در کاهش وقوع جرایم مشارکت داشته باشند.

توقیف بیش از ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در جاجرود

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: بیش از از پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، ۳۸حلقه لاستیک، انواع نوشیدنی، لوازم بهداشتی غیر مجاز و سیگار قاچاق در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا در جاجرود کشف شد.

عبدیان با اشاره به نحوه کشف محموله قاچاق، توضیح داد: ماموران کلانتری بخش جاجرود هنگام کنترل تردد خودروهای عبوری طی عملیات پلیسی موفق شدند چند دستگاه کامیونت چادردار و نیسان حامل کالای قاچاق را شناسایی کنند.

وی ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس، بیان کرد: نیروهای پلیس به منظور اجرای وظایف خود در حوزه قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می کنند و شهروندان می توانند از طریق شماره ۱۱۰ گزارش ها و اطلاعات خود را به پلیس اعلام کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.
منبع: ایرنا

۱۴۰۰/۸/۱۸

اخبار مرتبط