زاكانی در ۲ ماه گذشته چه كرد؟

عکس خبري -زاکاني در ? ماه گذشته چه کرد؟

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینكه در ۲ ماه گذشته تلاش برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی از سوی شهرداری آغاز شده است، گفت: اقداماتی در جهت توسعه اتوبوسرانی صورت گرفته است .


به گزارش نما، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران به فعالیتهای زاکانی در شهرداری تهران در ۲ ماه گذشته اشاره کرد و گفت: شهردار تهران هر هفته در مناطق حاضر شده و از نزدیک مشکلات شهروندان را رصد کرده و دستور رفع مشکلات را می دهد و این یکی از مهمترین اقدامات است.


وی با تاکید بر این موضوع که در چند ماه گذشته تلاش برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی از سوی شهرداری آغاز شده است، گفت: اقداماتی در جهت توسعه اتوبوسرانی صورت گرفته و قرار است که به زودی تعدادی اتوبوس جدید وارد و حدود ۲ هزار دستگاه اتوبوس هم نوسازی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این موضوع که در حال حاضر وضعیت ناوگان اتوبوسرانی خوب نیست و تعداد اتوبوس ها کم است، گفت: شهردار برای رفع مشکلات برنامه دارد و رایزنی هایی هم با دولت صورت گرفته است و قرار است که طی هماهنگی های صورت گرفته از محل فروش نفت اتوبوس خریداری شود.

چمران به ایجاد خزانه واحد در شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: ایجاد خزانه واحد مصوبه شورا در ادوار گذشته بوده است اما بنا به دلایلی این کار انجام نشد تا اینکه شهردار جدید تهران خزانه واحد را ایجاد کرد.

وی ادامه داد: تمام پول ها به حساب خزانه می آید و قابل کنترل است. قبلاً تعداد حسابها بیشتر بود اما در حال حاضر واحد شده است و شهردار می داند که در خزانه چقدر موجودی دارد و می تواند برنامه‌ریزی کرده و در جهت پرداخت دیون و غیره اقدام کند.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۸/۲۳

اخبار مرتبط