كشف ۵۹۰ كیلو مورفین و شیشه از یك قاچاقچی

عکس خبري -کشف ??? کيلو مورفين و شيشه از يک قاچاقچي

محموله بزرگ مورفین و شیشه كه پس از ورود به كشور در خانه‌ای واقع در یكی از شهرهای سیستان و بلوچستان جاسازی شده بود در عملیات مشترك پلیس پایتخت و پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان كشف شد.

به گزارش نما، چندی قبل مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام یکسری اقدام‌های وسیع اطلاعاتی و پلیسی دریافتند یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار و حرفه‌ای موادمخدر در شرق کشور اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر می‌کند.

به دنبال این موضوع در تحقیقات بیشتر مأموران مشخص شد متهم بتازگی یک محموله مواد مخدر را از مرزهای شرقی وارد ایران کرده و پس از انتقال به یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان آنها را در خانه‌ای دپو کرده و مترصد زمان مناسب برای بارگیری و انتقال به پایتخت است.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در این باره گفت: با تجمیع اطلاعات به‌دست آمده مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی و با همکاری مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان، موفق شدند خودروی متهم را هنگام تردد در یکی از محورهای مواصلاتی متوقف و در حالی که متهم پس از توقف اقدام به فرار کرد با شلیک پلیس زمینگیر و دستگیر شد.

در بازرسی از خودرو ۴۳۱کیلو و ۸۰۰گرم مورفین، ۱۵۸کیلو و ۶۰۰گرم شیشه، یک قبضه اسلحه کلاش، ۵تیغه خشاب و یکدستگاه بی‌سیم کشف و مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل شد.
منبع: روزنامه ایران

۱۴۰۰/۸/۳۰

اخبار مرتبط