سرقت و تخریب اموال مادرشوهر توسط ۲ عروس

عکس خبري -سرقت و تخريب اموال مادرشوهر توسط ? عروس

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی از دستگیری دو عروس كه اقدام به سرقت از منزل مادرشوهر خود كرده بودند، خبر داد.

به گزارش نما، سرهنگ مقصود رستگار با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد سرقت منزل و تخریب اموال، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه بلافاصله کارآگاهان در محل وقوع سرقت حاضر و اقدامات اولیه را آغاز کردند، افزود: با بررسی های انجام شده مشخص شد که سارق یکی از آشنایان شاکی می باشد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهم بعد از ورود به منزل تعداد زیادی از اموال موجود در منزل را تخریب و تعدادی را نیز به سرقت برده است، تصریح کرد: در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد که وی دو عروس دارد که یکی از آنها با همسر خود دارای مشکلات متعدد بوده و مدام مادرشوهر خود را به عناوین مختلف تهدید می کند.

سرهنگ رستگار با بیان اینکه کارآگاهان با بررسی ابعاد مختلف صحنه وقوع سرقت دریافتند سیم کارت هایی که به نام عروس دوم این فرد بوده در روز و محل وقوع سرقت فعال بوده است، ادامه داد: با سرعت عمل و تیزهوشی کارآگاهان مشخص می شود که متهم در روز سرقت با عروس اول خانواده در ارتباط بوده که به همین ترتیب هر دو عروس با همکاری یکدیگر نقشه سرقت از منزل مادرشوهر خود را کشیده بودند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم ردیف اول نیز در نهایت بعد از انجام تحقیقات میدانی و تکمیل تحقیقات دستگیر می شود، خاطر نشان کرد: این فرد در بازجویی های انجام شده به تخریب تعداد زیادی از اموال موجود در منزل و سرقت تعدادی دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ رستگار با اشاره به اینکه در نتیجه هر دو عروس بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، یاد آور شد: پلیس به این ترتیب پرده از راز این سرقت را برداشت و از شهروندان نیز همواره انتظار می رود تا ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع:رکنا

۱۴۰۰/۹/۳۰

اخبار مرتبط