ماجرای انتشار عكس قدیمی از سیدمصطفی میرسلیم و انتشار اخبار ناقص توسط رسانه های اصلاح طلب و بیگانگان؛

راهبرد رسانه اصلاح طلبان برای تخریب مسئولان انقلابی

راهبرد رسانه اصلاح طلبان براي تخريب مسئولان انقلابي با انتشار تصاوير جعلي

رسانه های اصلاح طلب هم نوا با رسانه های بیگانگان با انتشار بخش‌هایی از صحبتها و ارائه ی برشی از تصویری قدیمی از یك سفر رسمی در خارج از كشور جنجال‌ها به راه انداختند و همه در مذمت آن نوشتند و ادعا كردند كه میرسلیم خود بر سفره ی رنگین می نشیند و به مردم می گوید باید سختی ها را تحمل كنند. در صورتی كه این عكس یكی از عكس های گزارش تصویری ضیافت رسمی در یكی از كشورهای همسایه است كه میرسلیم عضو هیات همراه یكی از مقامات بلندپایه در آن سفر بود و تاریخ سفر هم حدود 15 سال قبل می باشد.این نكته نیز قابل توجه هست كه نوع پذیرایی كه در عكس دیده می شود بر اساس پروتكلهای رسمی و فرهنگ كشور میزبان بوده است.

 شیما احمدی - به گزارش نما ، از آن روز که اصلاح طلبان نتیجه ی انتخابات را  در مجلس و سپس دولت به جریان رقیب واگذار کردند تخریب ها علیه دولت و نمایندگان را کلید زدند؛ رویکردی که تا به امروز ادامه دارد و به بهانه‌های مختلف به‌روز‌رسانی می‌شود  به گونه ای که مسئولان انقلابی با هر تصمیم‌گیری  و صحبتی با اتهامات و حملات گسترده این جریان مواجه می شوند.

یکی از آخرین مواردی که منجر به شکل‌گیری حملات گسترده علیه مسئولان انقلابی کشور شد سخنان سید مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بود که طی چند روز اخیر مورد توجه رسانه‌ها ی جریان مورد اشاره قرار گرفت آن هم در حالی که واقعیت چیز دیگری بود.

چند روز پیش سید مصطفی میرسلیم در مصاحبه ای گفته بود: " دولت باید واقعاً به طور علمی و منطقی به بودجه ورود کند و کار‌ها را ساده نگیرد. موضوع دیگر اینکه ما هم باید با دولت همکاری کنیم و اگر لازم باشد مقداری شرایط سخت را بپذیریم و تحمل کنیم. یک سال تحمل سختی کنیم که مقداری تولید در مسیر رونق قرار بگیرد، سپس دولت هم صبر کند که این مقدار امکانات در اختیار را برای تامین کالا‌های ضروری مورد نیاز مردم به ویژه گروه های آسیب‌پذیر آماده کند و مستقیماً در اختیارشان قرار دهد تا دست دلالان و واسطه‌گران از سوءاستفاده کوتاه شود تا کالا گران به دست مردم نرسد."

اما رسانه های اصلاح طلب هم نوا با رسانه های بیگانگان با انتشار بخش‌هایی از صحبتها و ارائه ی برشی از تصویری قدیمی از یک سفر رسمی در خارج از کشور جنجال‌ها به راه انداختند  و همه در مذمت آن نوشتند و ادعا کردند که میرسلیم خود بر سفره ی رنگین می نشیند و به مردم می گوید باید سختی ها را تحمل کنند. در صورتی که این عکس یکی از عکس های گزارش تصویری ضیافت رسمی در یکی از کشورهای همسایه است که میرسلیم عضو هیات همراه یکی از مقامات بلندپایه در آن سفر بود و تاریخ سفر هم حدود 15 سال قبل می باشد.این نکته نیز قابل توجه هست که نوع پذیرایی که در عکس دیده می شود بر اساس پروتکلهای رسمی و فرهنگ کشور میزبان بوده است.

در این میان رسانه‌های معاند هم در همراهی با برخی جریانات داخل کشور، تلاش کردند تخریب مسئولان انقلابی را در سایه انتقاد از سید مصطفی میرسلیم پیگیری کنند.

این رفتار جریان اصلاح طلب(تخریب کنندگان مسئولان انقلابی) در حالی صورت می گیرد که آنها رفتاری متفاوت با دولت و مجلس  قبلی داشته‌اند. در مجلس دهم که اکثریت آن را جریان اصلاح‌طلب و حامی دولت روحانی تشکیل می‌دادند، با کمترین انتقادی از سوی این رسانه‌ها مواجه می شدند. اما مجلس یازدهم به خاطر این موضوع که اکثریت آن را جریان   جریان انقلابی تشکیل می دهد ، باید به هر بهانه  مورد هجمه و عملیات روانی قرار بگیرد.

در طول 8 سالی که دولت در اختیار جریان اصلاح طلب بود هر گاه مردم از کم کاری دولت و مجلس گلایه می کردند همین جریان با انبوهی از رسانه‌های مکتوب و تصویری و مجازی ، تلاش می کرند با حربه‌های روانی- رسانه‌ای انگشت اتهام را به سمت دولت گذشته، بی اختیاری رئیس جمهور و نمایندگان و در نتیجه اصل نظام نشانه بروند و دولت و جریان متبوع خود را فاقد هر گونه تقصیر و اشتباه معرفی کنند، و بر اساس اولویت‌های جریانی ترجیح می دادند تا عملکرد فاجعه بار دولت و مجلس قبل را توجیه کنند اما امروز با هر رفتار و اقدام مسئولان انقلابی بنای مخالفت دارند و تلاش میکنند جامعه را نسبت به دولت و مجلس مایوس کنند.

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط