فرصت‌سوزی عجیب مدیران بارسلونا

مدیران وقت بارسلونا این فرصت را داشتند كه مهاجم گلزن این روزهای فوتبال اروپا را با قیمت بسیار پایین بخرند اما این كار را نكردند.

به گزارش نما، دوشان ولاهووچ مهاجم صربستانی در فصل جاری رقابت‌های سری‌آ درخششی فوق‌العاده داشته و تا اینجای فصل ۱۶ گل به ثمر رسانده تا نشان دهد که کیفیت بالایی دارد. بساری از کارشناسان فوتبال توانایی‌های او را با ستارگانی مثل ارلینگ هالند و کیلیان امباپه مقایسه می‌کنند.

درخشش این بازیکن باعث شده تیمهای بزرگ اروپایی خواهان او باشند. اما بارسلونا تیمی است که فرصت این را داشته تا این بازیکن را با قیمت بسیار مناسب بخرد اما به خاطر اشتباه یا بدسلیقگی مدیران وقت خود این فرصت را از دست داده است.

روزنامه مارکا در این مورد نوشت این مهاجم صرب قرار بود در آگوست سال ۲۰۲۰ به صورت قرضی با بند خرید ۱۸ میلیون یورویی راهی بارسلونا شود و حتی اریک آبیدال با ایجنت این بازیکن نیز ملاقات کرد .

وکیل این بازیکن خودش این پیشنهاد را به تیم کاتالان داده بود اما مدیران بارسا با جذب او مخالفت کردند و این انتقال منتفی شد. ولاهوویچ در حال حاضر در بازار نقل و انتقالات حدود ۷۰ تا ۹۰ میلیون یورو ارزش دارد و تیم‌های لیگ برتر انگلیس حاضرند چنین مبلغی را برای مهاجم گُلزن فیورنتینا به راحتی

بارسلونا پیش از این فرصت خرید کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را نیز از دست داده بود.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط