پایان ۸ ماه زندگی مخفیانه قاتل مزدا سوار

عکس خبري -پايان ? ماه زندگي مخفيانه قاتل مزدا سوار

۲۳ خرداد امسال یك درگیری خونین در ساوجبلاغ به پلیس گزارش شد.

به گزارش نما، در این نزاع خونین پسر جوانی به‌ نام حسین ۲۴ ساله با ضربه چاقو به ناحیه گردن جان باخت. برادر مقتول که خودش در صحنه درگیری حضور داشت خیلی زود به پلیس خبر داد اما عامل جنایت پس از این حادثه فرار کرد.

دقایقی بعد تیمی از کارآگاهان جنایی بلافاصله در صحنه جنایت که یکی از خیابان های ساوجبلاغ بود حضور یافتند و به دستور بازپرس جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد.


برادر مقتول که تنها شاهد ماجرا بود به کارآگاهان گفت: من با برادرم در یکی از خیابان‌ها قرار ملاقات داشتم تا او را سوار خودروام کنم و به محل کارم برویم. برادرم بتازگی در رشته برق فارغ‌التحصیل شده بود و قرار بود کارهای برقی یک ساختمان را انجام دهد.

وقتی سوار بر پرایدم در خیابان حرکت می‌کردم ناگهان یک خودروی مزدا مقابلم پیچید و بعد راننده به نشانه اعتراض پیاده شد و شروع به فحاشی کرد. من که این صحنه را دیدم از خودرو پیاده شدم و با هم درگیر شدیم از آنجا که در همان محدوده با برادرم حسین قرار داشتم او با دیدن صحنه درگیری با این نیت که بین ما میانجیگری کند به ما نزدیک شد اما نمی‌دانم چه شد که راننده مزدا در یک لحظه رفت سراغ خودرواش و در حالی که همسر و فرزندش نیز داخل خودرو بودند چاقو را برداشت و به طرف ما حمله کرد ما اصلاً قصد درگیری نداشتیم بخصوص وقتی دیدیم همسر و فرزندش نیز در خودرو هستند، سعی داشتیم درگیری را خاتمه دهیم اما راننده خودروی مزدا دست بردار نبود و ناگهان با زدن ضربه‌ای به گردن برادرم او را کشت و خیلی زود سوار خودرواش شد و فرار کرد.

بدنبال اظهارات برادر مقتول، هویت راننده مزدا به نام جمشید ۳۴ ساله شناسایی شد و به دستور بازپرس پرونده این متهم فراری تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. سرانجام پس از ۸ ماه متهم فراری در یکی از روستاهای محدوده کردان شناسایی و در ویلایش بازداشت شد.

پس از انتقال متهم به دایره مبارزه با جرایم جنایی استان البرز، وی تحت بازجویی قرار گرفت. این متهم در نخستین اظهاراتش منکر جنایت و مدعی شد خود مقتول چاقو داشته و ضربه را خودش زده است اما در ادامه بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و راز جنایتش را برملا کرد اما برای توجیه اتهامش مدعی شد که مست بوده است وهیچ کنترلی بر رفتارش نداشته است.


به گفته سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز این متهم در حال حاضر پس از اعتراف به اتهام قتل عمد بازداشت و به زندان منتقل شده و در انتظار محاکمه است. خانواده مقتول نیز در دادسرا با شکایت از متهم خواستار قصاص وی شده‌اند.
منبع: روزنامه ایران

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط