كمك پلیس به ۲كودك معتاد به موادمخدر صنعتی

عکس خبري -کمک پليس به ?کودک معتاد به موادمخدر صنعتي

با پیگیری مجدانه پلیس، دو كودك بد سرپرست و معتاد به شیشه، تحویل مركز درمانی شهید بهشتی كرمان شدند.

به گزارش نما، فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان در شمال کرمان در این باره گفت: نیروهای پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان در اجرای طرح پاک سازی نقاط جرم خیز و برخورد با خرده فروشان موادمخدر با دو پسر بچه ۹ و۷ ساله مواجه شدند که والدین آنان در زندان به سر می بردند و آن ها در منزل یکی از اقوام خود که همه آنان معتاد به مواد مخدر صنعتی بودند، سکونت داشتند.

سرهنگ صمدا... ترابی افزود: در بررسی های بعدی مشخص شد این دو کودک از تحصیل بازمانده اند و به مصرف موادمخدر صنعتی نیز اعتیاد دارند، از این رو بنا بر احساس مسئولیت و رسالت اجتماعی که پلیس در زمینه مددرسانی به قشرهای در معرض آسیب برای خود قائل است، این دو کودک را برای ترک اعتیاد و رسیدگی های بعدی ضمن هماهنگی با مقام قضایی و بهزیستی شهرستان از اقوامشان تحویل گرفت و آنان را به بیمارستان شهید بهشتی کرمان اعزام کرد.

وی با اشاره به این که وضعیت اسفبار این دو کودک گرفتار اعتیاد به سبب فروپاشی بنیان خانواده شان شکل گرفته و آسیب های زیادی را به آنان وارد ساخته است، ادامه داد: اعتیاد منشأ جرایم و آسیب های اجتماعی فراوانی است، جا دارد بر خودمراقبتی و پرهیز جدی همه افراد جامعه از گرایش به هر نوع ماده مخدر و اعتیاد تاکید کنیم که در این خصوص لازم است همه دستگاه های دخیل نیز در زمینه مقابله با پدیده شوم موادمخدر اقدامات اثربخش بیشتری انجام دهند.
منبع: روزنامه خراسان

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط