یك فلسطینی دیگر در نابلس به شهادت رسید

عکس خبري -يک فلسطيني ديگر در نابلس به شهادت رسيد

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه یك جوان فلسطینی دیگر را در شهر نابلس واقع در كرانه باختری به شهادت رساندند.

به گزارش نما، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست امروز نیز مرتکب جنایت دیگری علیه فلسطینیان شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز ضمن یورش به شهر نابلس در کرانه باختری به شدت با فلسطینیان ساکن این منطقه درگیر شدند. آنها از گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند.

شاهدان عینی اعلام کردند که در جریان درگیری‌های مذکور شماری از فلسطینیان به شدت زخمی شدند. در این میان، یک جوان فلسطینی به نام «محمد حسن عساف» هدف اصابت گلوله توسط نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید.

‌روز گذشته گروه‌های مقاومت با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: ما به مردم فلسطینی در همه مناطق حضور به ویژه در جنین قهرمان و انقلابی درود می‌فرستیم و از وحدت ملی که توسط رزمندگان مقاومت در میدان ایجاد شد، قدردانی می‌کنیم. ما عملیات قهرمانانه شهید «رعد حازم» را در تل آویو اشغالی که شکنندگی این رژیم و جعلی بودن نیروهای امنیتی آن را آشکار کرد، تبریک می‌گوئیم.

این گروه‌ها افزودند: جنایات نظامیان اشغالگر علیه شهروندان فلسطینی و به شهادت رساندن آنها، با تشدید رویارویی علیه رژیم اشغالگر در همه زمینه‌ها مواجه خواهد شد و نبرد با این رژیم در همه عرصه‌ها همچنان ادامه دارد. این گروه‌ها همچنین ضمن تسلیت شهادت چندین فلسطینی در روزهای اخیر تأکید کردند: خون این شهدا هدر نخواهد رفت
منبع: مهر

۱۴۰۱/۱/۲۴

اخبار مرتبط