ردپای بی‌نظمی و حواشی در پرسپولیس

عکس خبري -ردپاي بي‌نظمي و حواشي در پرسپوليس

بی‌نظمی‌ها و حواشی اخیر پرسپولیس در كنار مشكلاتی كه در بُعد فنی وجود دارد، موجب شده تا این تیم برای كاهش اختلاف با صدر و زنده نگه داشتن امیدهای قهرمانی‌اش با موانع بزرگی روبه‌رو شود.

به گزارش نما، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی این روزها خود را برای ادامه لیگ آماده می‌کند که در فاصله ۶ هفته مانده به پایان مسابقات لیگ بیست و یکم، ۶ امتیاز از استقلال صدرنشین عقب مانده و کار سختی را برای کسب ششمین قهرمانی متوالی‌اش دارد. از طرفی اینکه سرخپوشان پس از پنج قهرمانی متوالی، جام قهرمانی را به رقیب دیرینه خود یعنی استقلال بدهند نیز برای هواداران سنگین تمام شده و اصلا به مذاق آنها خوش نیامده است.

هواداران پرسپولیس پس از مدت‌ها مقابل آلومینیوم اراک توانستند بازی این تیم از نزدیک را تماشا کنند که با شکست ۳ بر ۲ تیم گل‌محمدی همراه بود تا کام آنها در بازگشت دوباره به ورزشگاه‌ تلخ شود.

پرسپولیس در سال جدید ۵ جدال (۳ بازی تدارکاتی و ۲ بازی رسمی) انجام داده که در هیچ کدام از آنها به برتری نرسیده است و سه شکست برابر تیم‌های امید ایران، نیروی زمینی (تدارکاتی)، آلومینیوم اراک (جام حذفی) و دو تساوی نفت مسجد سلیمان (تدارکاتی) و هوادار (لیگ) به دست آورده تا این تیم در سال جدید به نوعی با برد بیگانه باشد.
نمی‌شود از ضعف فنی و تاکتیکی سرخپوشان در ناکامی‌های اخیر به سادگی گذشت اما به نظر می‌رسد که شرایط روحی و روانی درون تیم هم چندان خوب نیست و تمرکز را از سرخپوشان گرفته است چرا که همانطور که قابل مشاهده است، اشتباهات فردی در جریان مسابقات این تیم زیاد است و حتی یکی از عوامل اصلی حذف تیم از جام حذفی نیز، همین موضوع بود.

در سال‌های اخیر مدیریت تیم نقش مهمی در جمع کردن حواشی داشته است که البته بخش اعظمی از این کار مدیریتی تیم را کریم باقری با وجود حضور در کادر فنی به دوش می‌کشید اما امسال این مشکلات موجب شده تا تیم از شرایط خوبش که هواداران در چند سال گذشته به آن عادت کرده بودند دور بماند. با این حال اینطور به نظر می‌رسید که حضور یک مدیر فوتبالی در نقش مدیریت تیم است که حواشی را جمع می‌کند.

طبق صحبت‌های یحیی گل‌محمدی پرسپولیس در حال حاضر کمترین دریافتی را بین سایر تیم‌های لیگ داشته است اما هیچ کس نیست که رابطه خوبی بین باشگاه و بازیکنان باشد تا پیگیر وضعیت بازیکنان از تیم باشد.

از طرفی وجود برخی حواشی‌ مانند درگیری حامد لک که موجب شد از تمرینات دور بماند. اقدام غیر حرفه‌ای عیسی آل‌کثیر از امتناع کردن به انجام عمل رباط صلیبی با وجود پارگی و حتی بازگشت او به تمرینات،‌ اقدام غیر حرفه‌ای مهدی عبدی (‌ترک محل تمرین در حین انجام بازی تدارکاتی و حضور در جشن قهرمانی نساجی در فینال جام حذفی) که باعث شد تا او نیز از حضور در تمرینات دور شود، همه و همه قسمت کوچکی از حواشی‌ موجودی است که سرخپوشان این روزها با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

با این حال، به نظر می‌رسد که این مشکلات غیر فنی هم در ناکامی‌های اخیر پرسپولیس نقش ویژه‌ای ایفا می‌کند و باید دید مدیریت باشگاه برای حل این مشکل تاثیرگذار اقدامی خواهد کرد یا خیر.
منبع: ایرنا

۱۴۰۱/۲/۱۲

اخبار مرتبط