تیرباران مرد جوان مقابل آرایشگاهی در یافت آباد

به‌دنبال این تیراندازی مرد جوانی مورد اصابت چهار گلوله قرار گرفت و سپس سرنشینان خودروی تیبا از محل متواری شدند.

به گزارش نما،ساعت ۲:۳۰ ظهر چهارشنبه ۱۴اردیبهشت، صدای تیراندازی پیاپی در یکی از خیابان‌های یافت‌آباد، باعث ترس و وحشت رهگذران و کسبه شد. مرد جوان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت اما دو ساعت بعد به علت شدت خونریزی جان خود را از دست داد. با مرگ مرد جوان، مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد در تماس با بازپرس میثم حسین‌پور، این جنایت مرموز را مخابره کردند.

با اعلام این خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. در بازرسی از جیب‌های لباس مقتول و تحقیقات محلی، هویت وی به نام بابک برملا شد. محل تیراندازی در نزدیکی یک آرایشگاه و روبه‌روی درمانگاه بود و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل پرداختند.

دوربین‌ها نشان می‌داد مقتول وقتی از آرایشگاه بیرون آمده در حال پیاده‌روی بوده که ناگهان خودروی تیبا سفیدی مقابلش توقف کرده و یکی از سرنشینان خودرو که مجهز به سلاح کلاشنیکف بوده شروع به تیراندازی به سمت مقتول کرده و از محل متواری شده‌اند.

تحقیقات میدانی

دوربین‌ها تصویر عامل جنایت را ضبط کرده بودند و در تحقیقات میدانی هویت وی به نام اشکان شناسایی شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که اشکان و مقتول بر سر قدرتنمایی از قبل با هم کری‌خوانی داشتند و همین موضوع باعث اختلاف بین دو مرد جوان شده و این درگیری‌ها به فضای مجازی نیز کشیده شده بود.

یک روز قبل از جنایت نیز آنها با هم درگیر شده بودند و شامگاه همان روز اشکان در صفحه اینستاگرامش در پیامی تهدیدآمیز برای مقتول نوشته بود: «انتقام سخت نزدیک است.» روز حادثه نیز وقتی متوجه شد بابک به آرایشگاه رفته است، اسلحه برداشته و به همراه یکی از نوچه‌هایش راهی خیابان شده است.

با شناسایی هویت متهم فراری، به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای دستگیری اشکان آغاز و جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع:رکنا

۱۴۰۱/۲/۱۷

اخبار مرتبط