حساب ویژه نفتالی بنت روی سفر بایدن به منطقه

عکس خبري -حساب ويژه نفتالي بنت روي سفر بايدن به منطقه

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام كرد كه سفر رئیس‌جمهور آمریكا برای ادغام رژیم صهیونیستی در منطقه است و به تل‌آویو كمك خواهد كرد.

به گزارش نما، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) به نقل از دفتر «نفتالی بنت» نخست‌وزیر تل‌آویو اعلام کردند که وی از سفر «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه غرب‌آسیا از جمله عربستان سعودی استقبال کرد.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، دفتر بنت با اشاره به اینکه «سفر بایدن، گام‌های واشنگتن برای ارتقای هم‌گرایی و ادغام اسرائیل در خاورمیانه را فاش خواهد کرد»، تاکید کرد: «این دیدار تاییدکننده تعهد ایالات متحده به امنیت و ثبات اسرائیل و منطقه خواهد بود».
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «این سفر همچنین به اسرائیل کمک خواهد کرد تا روابط خود را در منطقه تقویت کند و اتحاد خود با واشنگتن را به سطوح جدیدی ارتقا دهد».

«گیل تاماری» گزارشگر شبکه ۱۳رژیم صهیونیستی در این خصوص اذعان کرد: «بیش از همه، ما باید منتظر یک غافلگیری در سفر رئیس‌جمهور بایدن باشیم. امروز عصر دفتر نخست‌وزیر نفتالی بنت، ادعاهای بزرگی را بیان کرد و گفت که در طول این سفر گام‌هایی برای ادغام اسرائیل به خاورمیانه برداشته خواهد شد».

این استقبال بنت از سفر بایدن در حالی صورت می‌گیرد که کاخ‌سفید روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا از ۱۳ تا ۱۶ جولای به خاورمیانه سفر خواهد کرد.
منبع: فارس

۱۴۰۱/۳/۲۵

اخبار مرتبط