قائم مقام شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي:

اصولگرایان برای شوراها لیست واحد ارائه دهند

رئیس ستاد انتخابات حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ضرورت ارائه لست واحد توسط اصولگرایان برای انتخابات شوراها، در مورد تعدد كاندیداهای ریاست جمهوری گفت: برخی از كاندیدا ها رجل مذهبی نیستند.

به گزارش نما به نقل از مهر، اسدالله بادامچیان که در اجلاس سراسری مدیران حزب موتلفه اسلامی در تهران سخن می گفت با بیان اینکه انتخابات شوراهای شهر و روستا همچون ریاست جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است اظهار کرد: گروه های اصلاح طلب و جریان انحرافی برنامه ریزی جدی دارند برای انتخابات شوراها و ما نیز از تیر ماه سال گذشته از استان ها درخواست داشتیم که طبق برنامه در این زمینه تلاش کنند تا به فهرست های نهایی برسیم.

بادامچیان ادامه داد:باید همراه با سایر اصولگرایان با رعایت مصالح نظام ٰکشور و مردم تا کمتر از 2 ماه دیگر یک فهرست نهایی داشته باشیم. و اگر در برخی شهرها و روستاها به یک فهرست اجماعی نرسید ٰ؛ محل اشکال نیست و مهم این است که بنابر حسب وظیفه و اقتضا عمل کنیم.

وی با بیان اینکه ما بدنبال جامعه نمونه اسلامی هستیم ،گفت: در جامعه اسلامی شوراها،رئیس جمهوری،هیات دولت و غیره همه نمونه هستند.

قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه سخنانش بر انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود : حزب موتلفه اسلامی یک گام در تحزب اسلامی جلوتر گذاشته و نامزدی را اختصاصی معرفی کرده اما این جدای از اصولگرایان نیست بلکه در فرآیند جبهه پیروان خط امام و رهبری و زیر پرچم روحانیت بوده است.

بادامچیان با بیان اینکه رئیس جمهور باید گفتمان داشته باشد ،اظهار کرد: رسیدن به جامعه نمونه اسلامی گفتمان ما است و این را برترین گفتمان می دانیم ،همانطور که کوشیدیم حزب ما نمونه باشد،چرا که تاکنون تنها حزبی بوده است که مشکلات داخلی ،فساد مالی و درگیری نداشته است و رقبا هم به این اذعان دارند. اگر به چنین حزبی اعتماد شود و نامزدش رای بیاورد ان شاالله دولت نمونه نیز شکل می گیرد.

وی با اشاره به برنامه های حزب جهت حل مشکلات کشور بیان داشت: دولت مقتدر، قاطع که با برنامه های کارشناسی و تجربه مدیریتی و با هماهنگی کامل با ولی فقیه باشد می تواند به نقطه مطلوب برسد.

رئیس ستاد انتخابات حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به اینکه تعدد نامزدهای انتخابات زیاد شده اظهار کرد: برخی از کاندیدا ها رجل مذهبی نیستند و اولین ماده اصل 115 این است که نامزدها رجل مذهبی و رجل سیاسی باشند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور ضعیف نمی تواند حماسه بیافریند تاکید داشت: کسی که در تئوری و عمل اقتصاد بداند و در سیاست هم تجربه داشته باشد آل اسحاق است که هم بر اقتصاد حوزوی،دانشگاهی ،عملیاتی و مدیریتی مسلط است .

بادامچیان در پایان گفت : ما در انجام وظیفه شرعی و انقلابی آقای آل اسحاق را معرفی کرده ایم زیرا ایشان ویژگی های خاص خانوادگی،ایمانی و تخصصی دارند و فقر را نیز چشیده اند.

۱۳۹۲/۲/۷

اخبار مرتبط