به نفع هیچ كس كناره گیری نخواهم كرد

عکس خبري - به نفع هيچ کس کناره گيري نخواهم کرد

نامزد انتخابات یازدهم با بیان اینكه ما هر سه نفر تا آخر ادامه می‌دهیم و در نهایت تصمیم می‌گیریم چه كسی وارد صحنه انتخابات شود، گفت: نظر جامعتین در این زمینه تاثیر اساسی دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی اکبر ولایتی کاندیدای یازدهین انتخابات ریاست‌جمهوری در حاشیه برنامه بیداری اسلامی، افق آینده و انتخابات 92 در جمع خبرنگاران در خصوص تبلیغات ریاست جمهوری اظهار داشت: با توجه به فرصتی که رسانه ملی در اختیار کانداها قرار داده فرصت کافی برای تبلیغات وجود دارد و نیازی به هزینه کردن زیاد نیست.

ولایتی در خصوص احتمال انصراف از کاندیداتوری تصریح کرد: به هیچ وجه این امکان وجود ندارد و تا آخر هستیم و منتظر رای مردم می‌مانیم؛ هر کس که در انتخابات پیروز شود حمایت اکثر مردم را به دنبال خواهد داشت و آنها در واقع به سابقه، برنامه و شخصیت افراد توجه دارند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم درباره خبری مبنی بر تعطیلی ستاد انتخابات ائتلاف پیشرفت گفت: ما سه نفر همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا شما با سه کاندیدا در انتخابات حضور می‌یابید یا خیر، گفت: ما در کنار بقیه برادران به فعالیت خود ادامه می‌دهیم تا به توافق برسیم.

ولایتی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر کناره‌گیری به نفع یکی از کاندیداها خاطرنشان کرد: به هیچ وجه این طور نیست و ما هر سه نفر تا آخر ادامه می‌دهیم و در نهایت تصمیم خواهیم گرفت چه کسی باید به عنوان کاندیدای نهایی وارد صحنه شود.

وی در پایان تاکید کرد: بدون تردید نظر جامعتین در تعیین کاندیدای نهایی تاثیر اساسی دارد.

نامزد ریاست‌جمهوری یازدهم در پاسخ به سؤالی درباره اینکه ویژگی اصلی شرکت کنندگان در انتخابات ریاست‌جمهوری باید چه باشد، گفت: شخصی که قرار است شغل ریاست‌جمهوری را به عنوان یکی از حساس‌ترین مناسب کشور در دست داشته باشد باید اخلاق‌ را سرلوحه کار خود قرار دهد و من نیز شعار انتخاباتی خود را اخلاق‌مداری و رقابت سالم انتخاب کردم.

وی با اشاره به اینکه افرادی که قرار هست با من در دولت آینده همکاری بکنند علاوه بر تخصص و تعهد مشورت‌پذیر نیز باشند، افزود: این به معنای آن است که مدیران و وزرا باید علاوه بر تجربه و تخصص افرادی مشورت‌پذیر باشند تا بتوانند با استفاده از نظرات گروه‌های صاحب نظر به مسائل مهم رسیدگی کنند.

این کاندیدای یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه به طور حتم در اداره کشور از همه نیروهای اصولگرا استفاده خواهد کرد، افزود: انشاءلله کسانی که کار را در دولت من برعهده می‌گیرند افرادی متقی و خداترس خواهند بود چراکه اگر افراد غیر از تخصص، تجربه و مشورت‌پذیری دارای تقوا باشند به طور حتم فساد اداری در کشور بسیار کاهش خواهد یافت.

ولایتی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد یکی از اولویت‌های اصلی دولت وی است، گفت: البته با وجود تمام مشکلات، مردم ما مردمی قدرشناس هستند به گونه‌ای که در روز 22 بهمن همه مردم صرف‌نظر از هر سلیقه‌ای برای دفاع از انقلاب به صحنه آمدند.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه اولویت وی در حوزه سیاست خارجی و به خصوص درباره کشورهای همسایه چیست، ادامه داد: قطعاً بازسازی روابط خارجی با کشورهای همسایه یکی از اولویت‌های دولت آینده من خواهد بود؛ ما باید با کشورهای همسایه درخت دوستی بنشانیم و ما با وجود همسایگی با 15 کشور می‌توانیم از این فرصت برای تحکیم روابط و گسترش ارتباطات اقتصادی و سیاسی استفاده کنیم.

نامزد ریاست‌جمهوری یازدهم در پاسخ به سؤالی دیگری درباره اینکه آیا به نفع کاندیدای دیگری کناره‌گیری خواهید کرد یا نه گفت: نه این کار را نخواهم کرد.

همچنین ولایتی درباره جایگاه فلسطین در سیاست خارجی دولت آینده خود گفت: فلسطین از جمله مهمترین مسائل مهم سیاست خارجی ایران است و به طور حتم مورد توجه کافی قرار خواهد گرفت.

۱۳۹۲/۳/۲

اخبار مرتبط