رضايي در جمع مردم رشت:

از برنامه‌های حداد عادل و عارف استفاده می كنم

عکس خبري -از برنامه‌هاي حداد عادل و عارف استفاده مي کنم

محسن رضایی با بیان اینكه به جای سربازی اجباری، سربازی حرفه‌ای را پیگیری خواهم كرد، گفت: من برای پیروزی‌های بزرگ و فتح‌المبین‌های دیگر آمده‌ام و آمده‌ام تا تحول بزرگی در زندگی مردم ایجاد كنم.


به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محسن رضایی" کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت در جمع مردم گفت: همه شما مسائل و مشکلات امروز را با تمام وجود لمس می‌کنید؛ معیشت، بیکاری و گرانی مشکلاتی است که نباید طولانی شود و ما به دنبال تولید، کشاورزی، درآمدزایی برای مردم و آرامش و نشاط در خانواده‌ها هستیم.

وی افزود: ما دارای قدرت سیاسی، نظامی و دفاعی بالایی هستیم، اما اگر این قدرت سیاسی رضایت‌مندی مردم و آسایش و آرامش آن‌ها را به همراه نداشته باشد از دست می‌رود.

رضایی تصریح کرد: امروز مسئله بیکاری، عزت جوانان ما را شکسته است و ارزش پول ملی در حال کاهش است، به طوری که یک هزار تومانی فقط به اندازه 300 تومان ارزش دارد.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بيان اینکه ارزش پول (ملی) کمتر از ارزش سرزمین ما نیست، افزود: مسئله پول یکی از نوامیس ما است و آبرو و حیثیت بین‌المللی ما بستگی به این پول دارد.

رضایی گفت: مسئولان باید به جای دعوا‌های سیاسی با هم به خاطر بیکاری گرانی و مشکلات جوانان با هم بحث و دعوا کنند. هزینه این کشمکش‌های سیاسی را چه کسی باید پرداخت کند؛ مردم به اندازه کافی هزینه کرده‌اند.

وی تأکید کرد: همه باید در این دولت تصمیم جدی بگیریم که از خود بگذریم و طرف مقابل را مورد هجوم قرار ندهیم و همانند کارهای بزرگی که در جنگ و انقلاب کردیم اقتصاد را نیز درست خواهیم کرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: مشکل اصلی ما اقتصاد است و ما باید در این مسیر از همه ظرفیت‌ها و نیروهای کارآمد استفاده کنیم و جناح‌بندی‌ها را کنار بگذاریم.

وی گفت: حداد عادل و عارف که از این عرصه کنار رفتند انسان‌های فرهیخته و دانشمندی هستند که از برنامه و توان آن‌ها می‌توان برای حل مشکلات بهره گرفت.

رضایی بيان داشت: الآن در شرایط تحریم قرار داریم و فارغ از جریان‌های راست و چپ باید به فکر حل مشکلات اقتصادی باشیم.

وی درباره استان گیلان گفت: این استان از استان‌های فرهنگی ما است، اما در اداره کشور چقدر از توانایی افراد این استان بهره گرفته می‌شود؟ آیا نمی‌توان از توانایی افراد این خطه در دولت استفاده کرد و آیا هیچ ایرانی توانایی وزیر شدن ندارد.

رضایی افزود: چرا باید کل کشور تقدیم به گروه خاصی شود و توانمندی سایر افراد نادیده گرفته شود.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌‌جمهوری اظهار داشت: اقتصاد فقط بیل و کلنگ زدن و کارهای عمرانی نیست، بلکه باید بدانیم پولمان را در کجا استفاده کنیم و هر یک تومان را به ده‌ها تومان تبدیل کنیم.

وی با اشاره به صنعت چای گیلان تصریح کرد: چای گیلان یک محصول قدیمی است، اما ببینید که چه بلایی برسر آن آمده است. ما نباید منافع ملت را مانند توپ فوتبال از اینجا به آنجا شوت کنیم، چرا که در قبال مردم مسئولیت داریم.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تیم‌های فوتبال این استان چه تفاوتی با تیم‌های فوتبال تهران دارد، ما فقط نباید تهران را ببینیم؛ گیلان نیز بخشی از سرزمین ایران است.

رضایی افزود: پارتی‌بازی، رشوه‌خواری و تبعیض بس است. باید از همه توانایی‌ها در کشور برای حل مشکلات استفاده شود.

وی ادامه داد: من هیچ‌گاه از خودم و کارهایی که در جنگ و سیاست کرده‌ام چیزی نمی‌گویم و کتابی ننوشته‌ام، چرا که من خودم را بدهکار ملت ایران می‌دانم و خدا را شاهد می‌گیرم که اگر جوانان معتاد در خیابان‌ها و بانوان عزیزی که سر‌چهارراه‌ها گدایی می‌کنند در جامعه نبودند من پا به صحنه سیاست نمی‌گذاشتم. من غیرت و شرف دارم و نمی‌توانم نظاره‌گر باشم که عزت جوانان نیز بر اثر بیکاری شکسته شود.

رضايي تأکید کرد: من براي درست کردن اقتصاد برنامه دارم و با بيش از 20 سال مطالعه در اين زمينه و با آمادگي وارد عرصه شده‌ام.

وي افزود: براي تحول در حوزه‌هاي کشاورزي، دامداران، باغداران، صيادان يارانه سبز را در نظر گرفته‌ايم تا کشاورزي سنتي را به کشاورزي مدرن تبديل کنيم.

اين کانديداي انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: اصلاح بذر و کاشت يکي ديگر از برنامه‌هاي ما است، 95 درصد نزولات الهی وارد دريا مي‌شود، اما نمي‌توانيم از اين سرمايه‌ها به درستي استفاده کنيم.

وي اضافه کرد: هديه ازدواج به جوانان و وام قرض الحسنه 20 ميليون توماني براي آن‌ها از ديگر کارهاي ما است تا مقداري از بار دوش جوانان را کم کرده و با اين کار بسياري از کارخانجات تعطيل شده دوباره رونق پيدا کنند.

اين کانديداي رياست جمهوري گفت: ايجاد 5 ميليون کسب و کار خانگي نيز از ديگر برنامه‌هاي ما است که با کمک مردم هم به آنها آموزش داده و هم با در اختيار دادن وام به آنها اين کسب و کارهاي خانگي را ايجاد کنيم.

رضايي با تأکید بر اینکه به جاي سربازي اجباري سربازي حرفه‌اي را پيگيري خواهم کرد، اظهار داشت: ايران با اين ظرفيت و امکانات مي‌تواند 20 ميليون جمعيت را با درآمد بالا تامين کند پس بايد از همه ظرفيت‌هاي آن استفاده کرد.

اين کانديداي انتخابات افزود: خودتان را براي اين پيروزي بزرگ آماده کنيد. من براي پيروزي‌هاي بزرگ و فتح المبين‌هاي ديگر آمده‌ام و آمده‌ام تا تحول بزرگي در زندگي مردم ايجاد کنم.

وي در پايان از همه افرادي که به استقبال وي آمده بودند تشکر و قدرداني کرد و گفت: قول مي‌دهم در اين امتحان نيز سربلند بيرون بيايم.

۱۳۹۲/۳/۲۲

اخبار مرتبط