تكلیف باقری در پرسپولیس روشن شد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواستم شرایط كاری، انتظارات باشگاه و سرمربی از خودم و شرح وظایفم را به طور دقیق بدانم و حالا كه در جلسه با مدیریت و با هماهنگی علی دایی این موارد مشخص شده است، از این پس به طور كامل در كنار پرسپولیس خواهم بود.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری مهر مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواستم شرایط کاری، انتظارات باشگاه و سرمربی از خودم و شرح وظایفم را به طور دقیق بدانم و حالا که در جلسه با مدیریت و با هماهنگی علی دایی این موارد مشخص شده است، از این پس به طور کامل در کنار پرسپولیس خواهم بود.

کریم باقری پس از برگزاری نشست با رویانیان و رسیدن به توافق با وی برای همکاری در لیگ سیزدهم با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پس از جلسه با محمد رویانیان و با هماهنگی علی دایی از امروز در تمرینات تیم شرکت می‌کنم و امیدوارم بتوانم به پرسپولیس کمک کرده و انتظارات مدیریت و سرمربی تیم را برآورده کنم.

وی ادامه داد: علت تأخیر برای حضور در کنار پرسپولیس این بود که من می‌خواستم شرایط کاری، شرح وظایف خودم و انتظارات و دیدگاه‌های باشگاه و سرمربی تیم را بدانم و زمانی شروع به کار کنم که این مسائل روشن باشد و وضعیتم حالت رسمی پیدا کند تا بتوانم کامل در خدمت تیم باشم. حالا پس از جلسه‌ای که با مدیریت باشگاه داشتم و با هماهنگی علی دایی این مسائل روشن شده است و از امروز در کنار تیم خواهم بود.

مربی پرسپولیس تصریح کرد: حالا که می‌دانم چه وظایفی دارم، تمام تلاش خودم را برای انجام هرچه بهتر آنها انجام می‌دهم تا جواب اعتماد باشگاه‌، علی دایی و هواداران را بدهم.

باقری در پایان با بیان اینکه فصل پیش وضعیت کاری من کاملاً روشن نبود، گفت: امسال قرار است به طور کامل در کنار تیم باشم. این موارد در جلسه مشخص شد و من هم بر این اساس برنامه‌ریزی می‌کنم تا آنچه در توان دارم را هرچه بیشتر در اختیار مجموعه قرار بدهم. امیدوارم بتوانم کمک خوبی برای تیم و سرمربی باشم.

۱۳۹۲/۳/۲۵

اخبار مرتبط