رفت و آمد وزرای پیشنهادی به مجلس شروع شد

برنامه‌ها و زندگینامه‌های وزرای پیشنهادی امروز میان نمایندگان توزیع می‌شود و می توانند با این افراد آشنا شوند و چنانچه سوالی در ذهن آنهاست، مطرح كنند.

به گزارش نما، نشست مشترک نمایندگان با وزرای پیشنهادی نفت، اقتصاد، کشاورزی و بهداشت برگزار شد. قرار است که تعداد دیگری از وزرای پیشنهادی از جمله وزرای اطلاعات، کار و چند وزیر دیگر نیز در نشست عصر کمیسیون‌ها حضور یابند.

سید شریف حسینی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به حضور تعدادی از وزرای پیشنهادی رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی، گفت: روز گذشته برنامه‌های کاری وزرا و زندگینامه وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور تحویل هیئت رئیسه شد و از ساعت ۸:۳۰ امروز جلسات مشترکی میان نمایندگان و وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها، فراکسیوهای تخصصی و مجامع استانی مجلس آغاز شده است.

وی افزود: این نشست‌ها برای آشنایی بیشتر نمایندگان با برنامه‌ها، راهکارها و وضعیت آینده با توجه به امکانات از منظر وزرای پیشنهادی و همچنین توانمندی‌ها و تجارب گذشته آنها برگزار می شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح‌کرد: برنامه‌ها و زندگینامه‌های وزرای پیشنهادی امروز میان نمایندگان توزیع می‌شود و می توانند با این افراد آشنا شوند و چنانچه سوالی در ذهن آنهاست، مطرح کنند.

حسینی در ادامه تاکید‌کرد: سعی ما بر این است که نمایندگان زمان بیشتری در نشست‌های کارشناسی و تخصصی با وزرای پیشنهادی رئیس جمهور صرف کنند چرا که از دوشنبه هفته آینده نشست‌های رای اعتماد به وزرا آغاز می‌شود و وزرای پیشنهادی به همراه رئیس جمهور در مجلس حاضر خواهند شد تا رئیس جمهور نیز توضیحاتی درباره کارنامه آنها به مجلس ارائه کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در جلسات امروز صبح امروز کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها، بیژن زنگنه وزیر پیشنهادی نفت،علی طیب‌نیا وزیر پیشنهادی اقتصاد، محمود حجتی وزیر پیشنهادی کشاورزی، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت و در جلسات بعد از ظهر امروز محمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات، علی ربیعی وزیر پیشنهادی‌کار و تعدادی دیگر از وزرای پیشنهادی حضور خواهند داشت.

۱۳۹۲/۵/۱۴

اخبار مرتبط