دلایل شكست استقلال از زبان نیكبخت واحدی

هافبك تیم فوتبال استقلال معتقد است كه هواداران این تیم نباید نگران بازی با بوریرام تایلند در مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشند.

به گزارش نما، علیرضا واحدی‌نیکبخت در خصوص شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: متاسفانه در زمان بدی باختیم اما باور کنید که مستحق باخت نبودیم و چند فرصت خوب را از دست دادیم. از طرفی باید بگویم که بابت داوری خیلی اذیت شدیم و آنهایی که بازی را دیدند به خوبی متوجه شدند که داور اشتباهاتی داشت و 2 تا 3 پنالتی را برای استقلال نگرفت.

وی در خصوص نگرانی هواداران استقلال در آستانه بازی با بوریرام تایلند اظهار داشت: هواداران بابت دیدار با بوریرام نگران نباشند، چون بازی در آسیا با لیگ برتر فرق دارد و بازیکنان اهمیت بازی با بوریرام را درک می‌کنند. این درست است که بازی سختی داریم اما به صعود استقلال خوشبین هستم. در مورد وضعیت استقلال در لیگ برتر هم باید بگویم که دلیلی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که این تیم هنوز چیزی را از دست نداده است.

واحدی‌نیکبخت همچنین در خصوص عملکردش در بازی با ذوب‌آهن گفت: من به عنوان مهاجم بازی کردم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم. در پایان بازی هم قلعه‌نویی از من تشکر کرد که این نشان می‌دهد بد کار نکرده‌ام. با این حال دوست دارم در آینده بازی‌های بهتری برای استقلال انجام دهم.

وی در خاتمه از هواداران استقلال خواست همچنان این تیم را حمایت کنند و افزود: این دوران سخت برای هر تیمی به وجود می‌آید و باید به بهترین نحو مشکلات را پشت سر بگذاریم.

۱۳۹۲/۶/۲۲

اخبار مرتبط