مراقب سرطان در تهران باشید

سومین جلسه ستاد استقبال از مهر 92 كه به میزبانی معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران و با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی ذیربط برگزار شد، حاوی نكات تكان ‌دهنده‌ای از آثار و پیامدهای آلودگی هوا بود.

به گزارش نما به نقل از مهر، نماينده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در اين جلسه با اشاره به آثار ترافيك و آلودگي هواي ناشي از آن بر سلامت شهروندان تهراني گفت: سرطان در تهران بيداد مي‌كند.

حسين همتي با بيان اين كه با توجه به شيوع بيماري سرطان، چاره‌اي جز اختصاص قسمت‌هاي بيشتري از ظرفيت مراكز درماني به بيماران مبتلا به سرطان نداريم، افزود: بخش‌هاي ويژه سرطان در بيمارستان‌هاي تهران هر روز گسترش مي‌يآبد.

شناسايي 500 مدرسه پرخطر در معابر اصلي تهران

نماينده پليس راهور تهران بزرگ نيز در اين جلسه با اشاره با شناسايي 500 مدرسه پرخطر در تهران گفت: اين مدارس در معابر اصلي تهران واقع شده‌اند و دانش‌آموزان آن‌ها بيشتر در معرض خطر تصادفات رانندگي قرار دارند و پليس راهنمايي و رانندگي تدابير و تمهيدات ويژه‌اي را به منظور تامين ايمني دانش‌آموزان اين مدارس پيش‌بيني كرده است.

مراد مرادي با بيان اين‌ كه دستورالعمل طرح انتظامي ‌ـ ترافيكي بازگشايي مدارس به پليس راهنمايي و رانندگي مناطق تهران ابلاغ شده، افزود: كنترل عملياتي ناوگان حمل و نقل شهري به ويژه خودروهاي سرويس مدرسه با هدف كاهش حوادث احتمالي و افزايش ايمني دانش‌آموزان، از جمله مواردي است كه در اين دستورالعمل مورد توجه قرار گرفته است.

آماده‌باش صد در صدي پليس در مهر ماه

نماينده فرماندهي انتظامي تهران با اشاره به آماده‌باش صد در صدي‌ نيروي انتظامي در دو بخش صف و ستاد گفت: عوامل انتظامي به همراه پليس راهور در روزهاي نخست آغاز سال جديد تحصيلي به صورت تمام وقت نسبت به كنترل همه جانبه مدارس و معابر اطراف آن اقدام خواهند كرد.

پرويز يعقوبي با بيان اين كه پاس‌هاي پياده در معابر شهر به ويژه در محدوده مدارس افزايش مي‌يابد، افزود: برخورد با فروشندگان مواد غذايي غير بهداشتي و توزيع كنندگان مواد مخدر در سطح شهر و نيز مزاحمان خياباني در اطراف مدارس دخترانه در اين ايام در دستور كار نيروي انتظامي قرار دارد.

۱۳۹۲/۶/۲۲

اخبار مرتبط