پرداخت یارانه تنها به قشری خاص

عکس خبري -پرداخت يارانه تنها به قشري خاص

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: یارانه تنها باید به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و همچنین به بخش تولید پرداخت شود چراكه پرداخت آن به تمام دهك‌های جامعه به ضرر كشور تمام می‌شود.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس،بهروز نعمتی امروز با تأکید بر ادامه هدفمندی یارانه از سوی دولت، اظهار داشت: پرداخت یارانه‌ها باید هدفمند باشد چرا که این امر به نفع جامعه و نظام است.
وی خود را یکی از منتقدان پرداخت یارانه به شکلی فعلی دانست و افزود: پرداخت یارانه تنها باید به بخش آسیب‌پذیر جامعه باشد.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با با بیان اینکه به پنج دهک بالای جامعه نه تنها حق استفاده از یارانه را ندارند بلکه یارانه آن‌ها باید قطع شود، تصریح کرد: یارانه باید به اقشاری واقعاً نیازمند و گرفتار هستند، پرداخت شود.
وی با اشاره به اینکه بخش دوم یارانه باید به تولید پرداخت شود، افزود: امروز یکی از بزرگترین معضلات جامعه مشکلات تولید است.
نعمتی با بیان اینکه داشته‌های ما از تولید است اما سهم آن پرداخت نشده، خواستار توجه به این مهم شد.
وی خاطرنشان کرد: اگر قرار است 50 درصد سهم ناشی از یارانه‌ها به بخش تولید پرداخت شود باید این امر انجام می‌شد که متأسفانه عدم تحقق این امر به ضرر جامعه و تولید است و باید این امور را به صورت جدی هدفمند کنیم.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خود را مخالف پرداخت یارانه در درازمدت دانست و گفت: باید برای گذشتن از پیچ تاریخی، باید پرداخت یارانه به اقشار آسیب‌پذیر و بخش تولید در کوتاه‌مدت پرداخت شود.
وی همچنین در خصوص مذاکرات ژنو نیز گفت: مذاکرات ژنو یک مسابقه برد ـ‌ برد بود که باید مورد توجه قرار گیرد.
نعمتی با بیان اینکه غرب ما را به عنوان یک نظام برخوردار از انرژی هسته‌ای قبول نداشت، افزود: غرب در مذاکرات ژنو حق برخورداری ایران از انرژی هسته‌ای را به رسمیت شناخت که این پیروزی بزرگی برای ملت ایران است.
وی گفت: پیروزی بزرگتر آن است که دنیای غرب پذیرفت نظام ما مردم‌سالار دینی است که بر اعتقادات خود راسخ است.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در آنجا ثابت شد که فصل‌الخطاب این مذاکرات نیز رهبر انقلاب بود و این یک اتفاق بزرگی است.
وی با بیان اینکه نباید توقع داشت که مذاکرات ما با غرب سریع نتیجه داشته باشد، ادامه داد: روند مذاکرات تاکنون خوب پیش رفته است.
نعمتی با اشاره به اینکه امروز بحران در سوریه، مصر و افغانستان بحرانی جدی و نشأت گرفته از غرب است، اذعان داشت: امروز دنیای غرب نیازمند این است که با ملت ایران سر سازش داشته باشد و مشکلات را حل کند چرا که این نظام یک نظام مردم‌سالار دینی و دنبال حق‌طلبی و حق‌خواهی است.

۱۳۹۲/۹/۳۰

اخبار مرتبط