قالیباف در جریان مشكلات پرسپولیس نیست

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من مطمئن هستم كه قالیباف قطعاً در جریان مشكلات پرسپولیس نیست كه درباره كمك به ما اقدامی نكرده اما او نباید تیم قرمزپوش پایتخت را فراموش كند.

به گزارش نما به نقل از فارس: محمد جمشيدي که اين روزها در سوگ پدر خود نشسته، پس از مشکلات مالي سرخپوشان و کمک شهردار تهران به آبي‌پوشان اظهار داشت: خبري که ظرف دو روز گذشته شنيديم اين بود که شهرداري تهران اسپانسري باشگاه استقلال را پذيرفته است که ما هم از اين بابت خوشحاليم، بالاخره قرار است به يک تيم تهراني کمک شود.

وي افزود: بالاخره نظر آقاي قاليباف بر روي ورزش هميشه مثبت بوده اما اين کار در آستانه دربي به نظرم خيلي خوشايند نيست که شهرداري فقط به آبي‌پوشان قصد کمک دارد.

جمشيدي ادامه داد: ما معتقديم اگر قرار است کمکي شود بايد به تيم‌هاي تهراني انجام شود و هيچ فرقي نبايد بين استقلال و پرسپوليس بگذارند، بالاخره ما 30 ميليون هوادار به عنوان تيم مردمي در تهران و سراسر ايران داريم و معتقدم بايد اين تيم‌ها را به يک چشم نگاه کرد. من معترض نيستم که چرا به استقلالي‌ها کمک کردند ولي اگر قرار بود کمکي شود آن هم نزديک به دربي 78، بايد پرسپوليس را هم ببينند تا براي اين تيم و هوادارانش شبهه‌اي ايجاد نشود.

عضو هيئت مديره قرمزپوشان تأکيد کرد: به نظر من همان اندازه‌اي که استقلال در تهران حق دارد، پرسپوليس هم حق دارد چون ما هواداران زيادي داريم، من امروز حتي در اين خصوص با اعضاي هيئت مديره صحبت کردم و همه به دنبال اين بوديم که اگر دسترسي به قاليباف داريد اين موضوع را به اطلاع ايشان برسانيد. ما معتقديم شايد قاليباف در جريان اين موضوع نيست و يا درخواستي از طرف باشگاه پرسپوليس دست ايشان نرسيده است. ما معتقديم قاليباف براي يک تيم خاص کاري را انجام نمي‌دهد و خواسته ما اين است که اگر شهرداري حرکتي قرار است براي تيمي تهراني انجام دهد اين حرکت براي محبوب‌ترين تيم تهراني هم انجام شود چون ما هم تيم پايتخت هستيم و مانند آبي‌ها طرفداران زيادي داريم پس اگر قرار است کمکي از طرف شهرداري انجام شود ما توقع داريم که شهردار تهران پرسپوليس را هم ناديده نگيرد و به خواسته هواداران ما آن هم نزديک به دربي 78 جواب مثبت دهد تا دلخوري براي هواداران ما پيش نيايد.

۱۳۹۲/۱۰/۹

اخبار مرتبط