تشییع پیكر نماینده جان باخته در حادثه سقوط هواپیمای ایران 140 در مجلس

مراسم تشییع پیكر«سید ماشاء الله شكیبی» نماینده مردم طبس در دوره های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی كه در حادثه سقوط هوایپمای ایران 140 جان باخت، ظهر امروز در مجلس با حضور جمعی از نمایندگان، مسوولان و خانواده وی برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، در این مراسم بسیاری از نمایندگان دوره های مجلس پنجم و ششم و نمایندگان کنونی مجلس شورای اسلامی،علی لاریجانی رییس مجلس، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری و خانواده مرحوم شکیبی حضور داشتند.

ابتدا یکی از مداحان به مدیحه سرایی پرداخت و سپس پیکر ماشاء الله شکیبی تا درب اصلی مجلس شورای اسلامی تشییع شد.

رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: مردم خدمات مرحوم آقای ماشاء الله شکیبی نماینده سابق مردم طبس در مجالس پنجم و ششم را هیچگاه فراموش نمی کنند.

لاریجانی افزود: از دست دادن یکی از نمایندگان سابق مجلس حادثه غمناکی بود. او عزیزی بود که سال ها در کسوت نمایندگی مجلس خدمت کرده بود.

وی با بیان این که ماشاء الله شکیبی از نمایندگان نجیب و فهمیده بود که خدمات زیادی را برای مردم طبس ارائه کرده بود، اظهارداشت: ما خدمات این مرد را فراموش نمی کنیم و مطمئن هستیم مردم ایران نیز این خدمات را از یاد نمی برند.

لاریجانی خاطرنشان کرد: امروز هم در این مراسم تشییع می گوییم یاد کسانی را که با نیت خالص برای مردم خدمت می کنند، گرامی می داریم.

ماشاء الله شکیبی نماینده مردم طبس و فردوس در مجالش پنجم و ششم روز یکشنبه هفته جاری در سانحه هوایی درگذشت.

ماشاء الله شکیبی نماینده مردم طبس در دوره های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه (19 مرداد ماه جاری) در حادثه سقوط هوایپمای ایران 140 جان خود را از دست داد.

۱۳۹۳/۵/۲۲

اخبار مرتبط