آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1396/9/20|12/11/2017

اخبار ویژه

  • عکس خبري -استفاده تبليغاتي از زنان خلاف قانون است

    در گفتگو با پژوهشگر حوزه زنان بررسی شد:

    استفاده تبلیغاتی از زنان خلاف قانون است

    استفاده از جذابیت های جنسی در تبلیغات ممنوع است اما باوجود این قوانین وجود این تبلیغات و حتی بعضا پخش آن­ها از رسانه ملی سؤال برانگیز است و استفاده تبلیغاتی از زنان برخلاف قانون است.

  • عکس خبري -تفاوت در عمل!

    تفاوت در عمل!

    آوار شدن خانه‌های مردم و جان باختن صدها نفر از هموطنان‌مان، ورود برخی از مسئولان به مناطق زلزله‌زده با پهن شدن فرش قرمز و به صف شدن مسئولان و بنرهای خوشامدگویی در آن شرایط خاص و بحرانی و حضور عجیب همان مسئولان میان مردم با گارد ویژه و خودرو ضد گلوله در برابر سفر رهبر معظم انقلاب به این مناطق كه تصاویر آن سفر و فیلم حضور ایشان و دیدارهای‌شان با مردم به هیچ توضیح اضافه‌ای نیاز ندارد.

  • عکس خبري -مذاکره براي کسب دستاورد

    مذاكره برای كسب دستاورد

    سفر بوریس جانسون، وزیر خارجه انگلیس به ایران و دیدار وی با مقامات كشورمان با اظهارنظرها و تحلیل‌های متفاوتی درباره‌ اهداف، دستاوردها و پیامدهای این سفر برای كشورمان مواجه شد.

  • عکس خبري -دستگاه‌هاي دولتي مصرف کالاهاي خارجي داراي مشابه داخلي را منع کنند

    وقفچی درگفتگو با نما:

    دستگاه‌های دولتی مصرف كالاهای خارجی دارای مشابه داخلی را منع كنند

    سخنگوی كمیسیون كشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر روزی قلیان ها در كشور شكسته شد امروز نیز مردم در كنار مسئولان دلسوز نظام بایدبا عزم ملی برای جلوگیری از نابودی فرصت های شغلی بخصوص در كشاورزی با پشت پا زدن به استقبال از محصولات وارداتی به مصرف محصولات داخلی رو آورند.

آخرین اخبار