آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1397/7/4|9/26/2018

اخبار ویژه

  • عکس خبري - جشنواره هاي غربي از نشان دادن فيلم هاي دفاع مقدس هراس دارند/ دفاع مقدس ترسيم‌کننده‌ي وضع معادلات قدرت در دنياي ظالم است

    جشنواره های غربی از نشان دادن فیلم های دفاع مقدس هراس دارند/ دفاع مقدس ترسیم‌كننده‌ی وضع معادلات قدرت در دنیای ظالم است

    مراسم شب خاطره به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد.

  • عکس خبري -کشور بدون فرمانده در جنگ اقتصادي
  • عکس خبري -تغيير موضع اصلاح طلبان

    استقبال از تغییر موضع

    تغییر موضع اصلاح طلبان

    مگر جز این است كه حتی در وضعیت كنونی افراد افراطی، چون مصطفی تاج‌زاده و دیگران همچنان مشكلات كشور را به دولت پنهان و هزینه‌های جمهوری اسلامی ‌ایران در چارچوب سیاست‌های كلان امنیت ملی كشور ربط می‌دهند و سعی می‌كنند افكار عمومی را در مقابل نظام و نهادهای انقلابی قرار دهند!

  • عکس خبري -انتقام يک شکست بزرگ

    انتقام یك شكست بزرگ

    ابراز شعف‌ ترامپ از آشوب‌های شهری ایران،‌ منع دوتابعیتی‌ها از سفر به ایران از سوی انگلیس و غیبت سفیر این كشور در زمان این عملیات تروریستی و میزبانی این كشور از سران این گروهك،‌ آنان را شریك رسمی در شرارت و تروریسم قرار می‌دهد.

  • عکس خبري -هرکس عاشوراي خودش!

    نگاهی به كتاب «كاشوب»

    هركس عاشورای خودش!

    آنهایی كه می‌خواهند سیاسی به مقوله عاشورا نگاه كنند می‌توانند با این كتاب نگاه كنند و آنهایی كه می‌خواهند با عاشورا خود را زنده كنند با این كتاب می‌توانند. در واقع تنوع روایت‌ها این امكان را فراهم كرده تا هركس در آینه یك روایت به تماشای خویش بنشیند و این به معنای این است كه در جمع‌آوری این روایت‌ها نگاه خاصی به مقوله وجود نداشته و تنها نوشتن روایت اصالت داشته است.

  • عکس خبري -سيد جلال حسيني ؛سوپر من پرسپوليس

    سید جلال حسینی ؛سوپر من پرسپولیس

    با حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس كه صحبت می كردیم با حسرت ازسیدجلال یاد می كرد و می گفت:" كاشكی من درتیم خودم سید جلال داشتم. دیگرهیچ غمی نداشتم!"