امام علی

  • حدیث امام علی (ع) درباره فقر و ثروت

    هر كه تنگدست شد و نپنداشت كه این از لطف خدا به اوست، یك آرزو را ضایع كرده و هر كه وسعت در مال یافت و نپنداشت كه این یك غافلگیری از سوی خداست، در جای ترسناكی آسوده مانده است.

  • امام علی(ع) به فرزندش امام حسن(ع) درباره مرگ چه توصیه‌ای كرد؟

    به گونه ای باش تا آن گاه كه بر تو درآید، با تمام توان در برابرش آماده و كمر خود را برای آن بسته باشی، نه آن كه ناگهان بر تو در آید و نَفَست را ببُرد.

  • جزئیات تصادف امروز بزرگراه امام علی

    رئیس مركز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خودروی سواری پژو به علت عدم توجه به جلو در بزرگراه امام علی با تاكسی پیكان كه به علت نقص فنی متوقف شده بود برخورد می‌كند كه به دنبال این حادثه راننده خودروی تاكسی پیكان به همراه راننده وانت امدادی مجروح شده و پسر بچه ۱۰ ساله سرنشین تاكسی پیكان نیز در دم فوت می‌كند.

  • سقوط خونین تابلوی راهور در بزرگراه امام‌علی(ع)

    مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از سقوط خونین تابلوی راهنمایی و رانندگی در بزرگراه امام‌علی (ع) خبرداد.

  • حلال ترین رای !

    قالیباف دست روی زانوی خود گذاشت و بلند شد و حالا سربلند است كه بدون حمایت‌های خاص و به رغم تخریب‌های گوناگون، جایگاه دوم را بدست آورد.

  • بزرگراه امام علی (ع) به خط پایان رسید

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اعلام آماده شدن بزرگراه امام علی(ع) جهت بهره برداری همزمان با ولادت حضرت امیرالمومنین(ع) و طبق تاریخ وعده داده شده از سوی شهردار تهران، تاكید كرد: با تكمیل این بزرگراه شهروندان می‌توانند از بلوار ارتش تا حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) را بدون تقاطع هم سطح و چراغ قرمز طی كنند.