نسخه چاپی

امیر داعش در ایران دستگیر شد!

طبق گزارش پایگاه خبری هدانا، داعش برای ایران امیر انتخاب كرده بود كه یك نهاد امنیتی، او و اطرافیانش را دستگیر كرده است.

به گزارش نما در ستون جهت اطلاع روزنامه جمهوری اسلامی آمده است:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هدانا،داعش برای ایران امیر انتخاب کرده بود که یک نهاد امنیتی، او و اطرافیانش را دستگیر کرده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ طبق پژوهشهای یک نهاد امنیتی، اهل سنت در ایران تمایلی به داعش ندارند و دستگاه‌های امنیتی به موضوع اشراف کامل دارند.

* ارتش نیجریه برای عملیات‌های انفجاری و نسبت دادن آن به شیعیان این کشور، طرحی را دردست اجرا دارد. سخنگوی "جنبش اسلامی شیعه" نیجریه با اعلام این خبر افزود: این توطئه برای قانع کردن کسانی است که اعلام کرده‌اند شیعیان به دنبال انتقام گرفتن از شهادت 33 نفر از اعضای "جنبش اسلامی شیعه" در روز قدس نیستند تا بدین وسیله توطئه علیه شیعیان نیجریه کامل شود.

"عبدالله دانلادی" سخنگوی "جنبش اسلامی شیعه" نیجریه در گفتگو با خبرگزاری آناتولی گفت: این توطئه برای قانع کردن کسانی است که اعلام کرده‌اند شیعیان به دنبال انتقام گرفتن از شهادت 33 نفر از اعضای "جنبش اسلامی شیعه" از جمله 3 تن از پسران رهبر جنبش، شیخ "زکزاکی" در روز قدس نیستند تا بدین وسیله توطئه علیه شیعیان نیجریه کامل شود. وی که یک استاد دانشگاه است افزود: ما می‌دانیم که حکومت می‌خواهد ما را به خشونت بکشاند و حال که فهمیده ما به دنبال این کارها نیستیم به فکر اجرای توطئه‌های اینچنینی افتاده است، گذشته از اینها ما گزارش‌های امنیتی در اختیار داریم که حکومت از تمام دستگاه‌های امنیتی خواسته در آماده باش باشند زیرا ما قصد انجام حملاتی داریم! دانلادی در ادامه گفت: خشونت‌های شمال شرق نیجریه، کار خود ارتش و بوکوحرام است،‌ نیروهای ارتش با کشتن رهبر بوکوحرام بمب‌هایی در مناطق مختلف کاشتند و ادعا می‌کنند بوکوحرام به دنبال انتقام است اما عامل اول این خشونت‌ها خود ارتش است.

۱۳۹۳/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...