نسخه چاپی

كواچ: ایران آماده رقابت با هر تیمی است

عکس خبري -كواچ: ايران آماده رقابت با هر تيمي است

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: ملی پوشان والیبال ایران آمادگی كامل برای رقابت با هر تیمی را دارند و در این موضوع شك نكنید.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ اسلوبودان کواچ پیش از آغاز رقابت‌های ایران در بازی‌های آسیایی افزود: تیم ایران کار راحتی در بازی‌های آسیایی ندارد، بازي‌هاي آسيايي براي من تورنمنت ديگري است. پيش‌بيني نتيجه نیز سخت است.

وی با بیان اینکه نهايت تلاش‌مان را به كار مي‌بريم تا بهترين عملكرد را داشته باشيم، تصریح کرد: البته خيلي سخت است بعد از قهرماني جهان كه تيم يك روز در ميان بازي‌هاي سخت داشت، از نظر ذهني و جسمي بازیکنان را براي اينچئون آماده کنیم. اما تیم من حالا آماده رقابت با هر تیمی است.

سرمربی تیم ملی والیبال در باره شناخت برخی مربیان حاضر در این رقابت‌ها از تیم ایران گفت: هیچ ترسی از شناخت مربیان سایر تیم ها از ملی پوشان نداریم. مگر ولاسكو ايران را نمي‌شناخت؟ اما ايران 3 بر صفر آرژانتين را شکست داد.

وی تاکید کرد: اگر كره جنوبی تيم خوبي است، به خاطر پارك سرمربی آن نیست. وی وقتي تيمش باخت گفت براي بازي‌هاي آسيايي آماده مي‌شويم اما ما هم در قهرماني جهان تلاش كرديم و هم در بازي‌هاي آسيايي، نگرانی نیز از شناخت حریفان از تیم ایران نداریم.

کواچ مقام ششم جهان را فوق العاده دانست و گفت: فوق‌‌العاده بود. البته مي‌توانستيم نتيجه بهتر از اين هم بگيريم، اما فراموش نكنيد كه بايد قدم به قدم جلو برويم. يادمان نرود ايران براي اولين بار تا دور سوم رقابت‌هاي قهرماني جهان با مسابقات فشرده و كيفيت بازي بالا آمد.

سرمربی تیم ملی والیبال افزود: بايد نگاهي به تيم‌هاي ديگر داشته باشیم. ما همه تلاش‌مان را كرديم. فكر نمي‌كنم بد بازي كرده باشيم. آخرين دوره، ايران نوزدهم دنيا بود اما حالا ششم شد. همين صعود 13 پله‌اي نشان مي‌دهد واليبال ايران به چه سطحي رسيده است. البته قبول دارم مي‌توانستيم جزو 4 تيم اول باشيم اما يكسري اشكالات اجازه نداد.

وی با اشاره به باخت ایران برابر آلمان در مرحله سوم رقابت‌های جهانی لهستان تصریح کرد: تيم آلمان از نظر فيزيكي فوق‌‌العاده بود. تيمي منظم و با نظمی كه راه حلی برای مهار بازيكن ماهرش گروزه نداشتيم.

تیم ملی والیبال ایران صبح امروز وارد دهکده بازی‌های آسیایی اینچئون شد و از پنج شنبه سوم مهرماه مسابقات خود در این بازی‌ها را آغاز می کند.

۱۳۹۳/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...