نسخه چاپی

ورزشكاران ایرانی در پنجمین روز بازی‌های آسیایی چه كردند؟

نمایندگان ایران پنجمین روز بازی‌های آسیایی را با كسب یك مدال نقره و برنز در ووشو و قایقرانی و قطعی شدن مدال برنز تیمی شمشیربازی آغاز كردند.

به گزارش نما، هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون امروز وارد پنجمین روز برگزاری خود شد و نمایندگان ایران روز پرکار و البته پر مدالی را پیش‌رو خواهند داشت. ملی پوشان باید در رشته‌های ووشو، قایقرانی، شنا، شمشیر بازی، ژیمناستیک و تیر اندازی، بدمینتون، بوکس، بسکتبال، هندبال و وزنه‌برداری به رقابت با حریفان خود پرداختند.

نتایج ملی پوشان ایران تاکنون به شرح زیر است:

برنامه کامل مسابقات نمایندگان ایران در اینچئون +اسامی مدال آوران

این خبر در حال به روز رسانی است...

تیراندازی

تفنگ خفیف درازکش 50 متر زنان: مه لقا جام بزرگ با اختلاف 0.4 و کسب امتیاز 602.2 رتبه چهارم را بدست آورد و از کسب مدال بازماند.

در این رشته دینا فرزادخواه سی‌ویکم شد و الهه احمدی در مکان سی‌وچهارم قرار گرفت. تیم ایران در مجموع هشتم شد.

قایقرانی

روئینگ تک نفره زنان: در مرحله فینال نازنین رحمانی پس از پاروزنان کره جنوبی، هنگ کنگ و ویتنام با ثبت زمان 9 دقیقه و 34 ثانیه در رده چهارم قرار گرفت.

روئینگ چهار نفره سبک وزن زنان: تیم ایران با ترکیب سولماز عباسی، حمیرا برزگر، نازنین ملایی و مهسا جاور موفق شد به مدال برنز بازیهای آسیایی دست یابد.

روئینگ چهار نفره مردان: تیم ایران با ترکیب سیاوش سعیدی، خشایار عباس آبادی، مسعود فتحی و صابر نادری با زمان 6 دقیقه و 42 ثانیه و 70 صدم ثانیه چهارم شد.

روئینگ سبک وزن مردان: در مرحله فینال عاقل حبیبیان در حالی که رقابت بسیار نزدیکی با ملی پوش هند برای مدال برنز داشت، با زمان 7 دقیقه و 27 ثانیه و 67 صدم ثانیه در رده چهارم قرار گرفت.

شمشیربازی

تیمی اسلحه سابر: ایران با ترکیب مجتبی عابدینی، فرزاد باهرارسباران، علی پاکدامن و محمد رهبری با نتیجه 45 بر 19 به پیروزی رسید و به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها راه پیدا کرد تا مدال برنزش را قطعی کرده باشد.

شنا

4 در 100 متر مختلط: تیم ایران با ترکیب چاووشی‌فر، جلالی،‌ انصاری و میرزایی با ثبت زمان 3 دقیقه و 29 ثانیه و 65 صدم ثانیه در مجموع نهم شد.

100 متر پروانه: مهدی انصاری با ثبت زمان 57 ثانیه و 18 صدم ثانیه در مرحله مقدماتی ششم و در مجموع در رده نوزدهم قرار گرفت و از راهیابی به فینال بازماند.

100 متر قورباغه: آریا نسیمی‌شاد در رقابتهای مقدماتی با زمان 1 دقیقه و 2 ثانیه و 2 صدم ثانیه در بین هشت شرکت کننده،‌ هشتم شد و از راهیابی به فینال بازماند. او در مجموع در رده 24 قرار گرفت.

بدمینتون

ثریا آقایی در اولین مسابقه اش در بازیهای آسیایی موفق شد باتار از مغولستان را دو بر صفر (21-3 و 21-5) شکست دهد و به جمع 32 نفر پایانی برسد.

ووشو

ساندا زنان: در وزن 52- کیلوگرم الهه منصوریان دو بر صفر مقابل"ژانگ لو آن" از چین شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

۱۳۹۳/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...