نسخه چاپی

ادعای جدید اسراییل در مورد ایران

اسراییل جمهوری اسلامی ایران را متهم كرده است كه در حال آزمایش چندین فن آوری پیشرفته و جدید است تا از آنها برای ساخت سلاح اتمی استفاده نماید.

به گزارش نما به نقل از شفقنا، در حالی که دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مجمع سالیانه و عمومی ملل متحد در نیویورک به سر می برد و قرار است در جمع رهبران کشورهای جهان سخنرانی نماید، اسراییل از افشای اطلاعات بسیار مهمی سخن می گوید و ایران را به آزمایش سلاح اتمی متهم کرده است.



براساس اطلاعات "بسیار قابل اطمینانی" که یایول استینیتز وزیر اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی آن را اعلام کرد جمهوی اسلامی ایران در حال استفاده از منابع داخلی "نوترون" مانند اورانیوم در آزمایش های اتمی خود در تاسیسات هسته ای "پارچین" است. وزیر اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی این اطلاعات بسیار مهم و آزمایش های اتمی ایران را مربوط به سالهای ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ دانسته و آن را در چارچوب نظامی سازی برنامه اتمی ایران در پارچین خوانده است.

یایول استینیتز گفته است چیزی که ما فهمیده ایم این است که این آزمایش های اتمی هیچ کاربرد دوگانه و احیاناً غیرنظامی نداشته و فقط برای ساخت سلاح اتمی به کار می رفته است.

رژیم صهیونیستی درحالی ایران را به تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی متهم می کند خود صدها کلاهک اتمی مسلح در اختیار دارد و هیچگاه پیمان منع گسترش و تکثیر سلاح های هسته ای را امضا نکرده و هیچ وقت اجازه بازرسی از تاسیسات اتمی خود را نیز به آژانس بین المللی اتمی نداده است. به نظر می رسد اسراییلی ها در حال افزایش تبلیغات ضدایرانی در میانه سفر رییس جمهوری روحانی به نیویورک هستند.

۱۳۹۳/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...